This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pjotsen

Hejsa,

Står og skal ud og rejse i 3 måneder her til efteråret og er ved at tænke over, hvad jeg skal have med..

Derfor kom jeg til at tænke på tøj.. Hvordan gør man lige? Er der mulighed for at vaske det undervejs??

Vi starter med 1½ måned i Kina og derefter ned gennem Vietnam og videre til Thailand..

Anonym Anonym

Yeps, det er meget nemt at få vasket tøj i Østen – og så er det billigt. Langt de fleste hostels/guesthouses/hoteller har laundry service….

Anonym flyvholm

Ja jeg fik vasket tøj sidst jeg boede på hotel i Nordøstthailand. Det var en del billigere at få det vasket, tøret og lagt sammen og afleveret tilbage til hotellet end at vaske selv her på nordøst-amager. Så jeg havde for første alt mit tøj med hjem som nyvasket. Jeg kunne i øvrigt have sparet endnu mere hvis jeg havde haft tid til at finde et vaskeri ude i byen.
    Noget helt andet er at man ikke behøver tage så meget tøj med. Det kan købes for små penge i de lande. Kun hvis man er meget stor i det må man forvente det er svært

Anonym Svend Erik Larsen

hejsa.
    har været på en lign. tur rundt i asien som i skal på, og det er rigtig nemt at få vasket tøj der over, alle de steder man sover har udmærket vaske service og tøjet bliver rent. man skal dog bare være opmærksom på at man får alt det tøj tilbage som man aflevere, har mistet lidt tøj under vejs, men det betyder ikke det helt store for tøjet er meget billig der over så hvis det går helt galt koster det ikke alverden at købe nyt..

når i skal til vietnam, må jeg så foreslå at i kontakter easyriders, dem kom vi med og de tog os godt 900 km. rundt i landet hvor vi sad bagpå deres motorcykler i 6 dage, der kom vi forbi de helt små landsbyer der ikke ser turister til dagligt, mødte bla. en kaffe bonde der aldrig havde set “hvide” mennesker, klart en tur man skal opleve. det koster dog ret meget i forhold til så maget anden transport men kan benytte sig af men til gengæld så ved du rigtig meget om deres hidtorie og har oplevet vietnam som ingen andre. det var de bedste 6 dage vi havde i hele vietnam,var der i 30 dage.

i kan skrive til denne mail philliptan2001@yahoo.com til en gut der hedder Philip. rigtig flink. han kan maile mere info til jer omkring opsamling sted og priser. hils evt. fra rikke og svend. det kan jo være han kan huske os :o)
    kan sende dig mere info. send mig en mail på. svend@rikkeogsvend.dk

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account