This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lone traveller

Jeg vil anbefale dig at huske masser af penge, selvom det er billigt :). Jeg mødte nogen mennesker (piger) der havde købt ukristelige mængder af tøj i Hue. Der var en pige, der blandt meget andet havde købt ikke mindre end 5 skræddersyede håndtasker! Man skal vist passe på for ikke at købe sig fattig, hehe. Alle sender det hjem, og jeg har ikke hørt om nogen, hvor tøjet ikke er nået frem. Kan ikke huske priserne præcist, men det er ikke overvældende mener jeg, selvom det er mange penge efter vietnamesisk standard. 150kr for en god størrelse pakke måske.
    Mht til skrædder, så ville jeg, hvis jeg var dig, selv undersøge lidt. Folk har en tendens til at være så glade for deres køb at de anbefaler skrædderen de har brugt nærmest uanset hvad. Tag et kig rundt i 4-5 butikker, fortæl dem (og vid selv) hvad du leder efter, se deres materiale og hør deres tilbud.

Anonym jakobsenpernille

Jeg skal til Vietnam om en lille mrd. tid og regner med at få lavet/syet tøj og sko i Hue! Er der nogen der har erfaringer med en rigtig god skrædder i byen??? hvor pris og kvalitet hænger godt sammen?
    Jeg skal efterfølgende rejse op igennem Kina, så regner med at jeg vil have tøjet og skoene sendt hjem til dk! Hvad er jeres erfaringer med det?? Kommer kassen nogensinde til DK? og hvad ligger priserne for at få sendt en kasse hjem???
    Håber nogen kan komme med gode råd og vejledning.
    Mvh
    Pernille

Anonym kristina

Uhh det er farligt at tage til Vietnam. Har selv fået syet en masse tøj og det er stadig flot efter 2 år og brugt et hav af gange.
    Sørg for at tjekke kvaliteten. Fx hvis du skal have syet en jakke. Tjek om det er ren uld eller akrylblanding. Det tjekkes ved at brænde det i kanten, smelter det er det akryl!

Mht. til at få det sendt hjem, så er der flere muligheder. Vi sendte vores med skib. det tog 2 måneder for ca 10 kg og kostede vidst 100-150 kr. det var ihvertfald billigt!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account