This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Globenmeister

Du kan finde tog på bahn.de, billeter og billetpriser via DSB, evt. på telefon 70131415. Det kan nok bedst betale sig at købe et interrailkort af en art, eller fly.

Søren

Anonym Globenmeister

Du kan finde tog på bahn.de, billeter og billetpriser via DSB, evt. på telefon 70131415. Det kan nok bedst betale sig at købe et interrailkort af en art, eller fly.

Søren

Anonym Anders

Rejseplanen.dk har en side med internationale afgange, der kan man finde ihvertfald langt de flest afgange i Europa og hvor man skal skifte tog mm.

Anonym Glindegaard

Tak for svarene. Til rejseplanen, hvor kan man så tjekke priserne? – de gider nemlig ikke åbne når man trykker på priser.

Og er der nogen der ved hvor man kan finde priser på , camping pladser/hostels i europa ?

Anonym Glindegaard

Hej.
    Min veninde og jeg skal ud og rejse til sommer, sådan lidt interrail agtigt. Mit spørgsmål er så, er det muligt at tage tog fra Danmark til Barcelona og derefter til milano, eller omvendt. Hvis man kan, hvor kan jeg så finde disse togbilletter? Og er det billigere end at tage fly? Vi ville også gerne med tog videre til Paris, men er der evt. en hjemmeside hvor man kan finde disse tog?

Jeg har ledt lidt rundt, men kan slet ikke finde noget. Håber på lidt hjælp herinde fra (:

På forhånd tak.

Anonym StepHoMann

http://www.hostels.com/ Super side.. 😀

Anonym Kamilla

Hej Glindegaard.
    Jeg var selv på en lignende rejse sidste sommer, og vi købte et interrail kort til Europa i 22 dage. Det kostede omkring 2000 kroner. Det tror jeg sagtens kan betale sig ud fra de togpriser jeg ellers så på turen. Man kan sagtens rejse med tog til både Barcelona, Milano og Paris.
    Vi mødte bare op på togstationen, og så printede de en rejseplan til vores første stop (Venedig), og derfra tog vi det som vi kom frem. På de fleste stationer er det nemt at finde informationer om togene.. Nogle steder i Frankrig talte de dog meget dårligt engelsk, men det ordnede sig alligevel. Der er nogle tog i Frankrig og Spanien (f.eks. fra Barcelona til Paris), hvor man udover billetten SKAL have pladsreservation, og det koster omkring 10 euro. Som sagt er det let nok at finde ud af.
    Mht. hostels så kan det godt betale sig at planlægge det lidt bedre, end vi gjorde, da vi på et tidspunkt ankom så sent på aftenen, at vi ikke kunne finde et billigt sted at sove og måtte betale overpris. Det kræver også en del overskud at skulle lede efter et hostel, når man kommer til en ny by efter at have siddet i et tog i mange timer, og det er sindssygt varmt, og bagagen er tung, men det kan jo være svært at vide, hvornår man kan være der, når man rejser på den måde.
    Rigtig god tur 😀

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account