This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jabbi

Hej – er der nogen der ved om man kan tage et direkte tog fra Varanasi til Darjeeling, og hvor lang tid det i så fald ca. tager. Og om det er muligt at rejse fra Darjeeling-området ind i Nepal?

Jabbi

Anonym Daniel

Hey. Der går et tog til en nærliggende by. Der er ikke nogen tog fra den ordinære trafik der kan nå helt op til Darjeeling. Men som sagt ét tog går hele vejen til den nærmeste store by. Tror det går et par gange om ugen. Prøv at få fat i den store indiske togplan. Kan ikke lige huske hvad den hedder, men man kan få en bog hvor alle tog og afgange er i. Det gør livet noget nemmere i Indien.

Den Rejselystne

Hej!

Nu vil jeg ikke fremstå som en eller anden idiot, men jeg håber, at du har hørt lidt, om hvad der er sket på togstrækningerne i Indien i dag, så jeg ville nok være lidt betænkelig med at tage af sted lige nu og her!

Men jeg håber, at hvis der er backpackere i Indien, at i alle har det godt for må det være uhyggeligt at befinde sig der lige nu.
    Vi tænker på jer..

Den Rejselystne

Anonym Anonym

Tag det roligt – Indien er kæmpe stort og der har altid været problemer en gang i mellem vedr. Kashmir.

Jeg vil ikke være bange for at tage afsted. Husk dog altid at tjekke om rejseforsikringen gælder, når man rejser til at land som UM.dk har på obs-listen.

Anonym :)

Hej

Er der nogen der kender lidt til prislejet for en togbillet i indien? Hvis man vil rejse fra Delhi til New Jalpaiguri? Jeg kan ikke finde noget om hvad det koster.

Anonym Den erfarne rejsebums

Hej

De indiske jernbaner billetkontor: http://www.irctc.co.in Her kan du reservere og købe billetter. Bestil i rigtig rigtig god tid. Problemet er dog at jeg hverken kan bruge mit visa eller master-card.
    Er der nogen der kender en anden måde?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account