This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej jeg mangler stadig medsejlere til togt i asien og stillehavet. Vi er en ung flok på 20-30 år. der er plads fra sommer 2008 og frem. Erfaring kræves ikke. Dog skal du være indstillet på at sejle langt og bo tæt med de andre ombord. Der 8 ombord adgangen. skriv for at høre nærmere på: martinstyrmand @ gmail.com

Anonym Mikkel

Hej martin…

Det lyder super spændende, og kan udemærket passe med mine rejseplaner… Er der stadig plads, og i såfald hvor mange, da jeg regner med at rejse med min bror.
    Jeg er selv 26 og han er et par år ældre… Begge relativt højt uddannede og jeg er pt. ansat mellemleder i en international virksomhed, og altid på ukig efter eventyr. Har tidligere rejst 6 mdr. i australien og sydøst asien.

Hvad er den specifikke sejlplan (start -slut) og hvad indebære turen ? (her tænker jeg mest økonomisk)

Er relativt heldigt stillet da jeg har økonimien i orden, og vil kunne sige job op med en 3 mdr´s varsel. (ca.;)

Glæder mig til at se dit svar. Dette lyder virkelig spændende.

Med mange venlige hilsner

Mikkel

Anonym Claus

Hejsa,
    Bare lige en kommentart. Jeg tog turen på sejlbåd i 4 måneder og det var det feeeedeste jeg nogensinde har gjort. Det var ikke Martins båd, men ideen lyder ens. Vi krydsede det indiske ocean fra Thailand til Madagascar.
    Se nogle fede fotos fra turen her:
    http://www.clauss.dk/Html/IndianOcean/Chagos.htm

Bon Voyage

Claus

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account