This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Daniel B

Jeg skal med min kæreste til Paris og regner med at blaffe. Ingen af os er erfarne inden for faget.

Er der nogen der har gode erfaringer?

Hvor lang tid tager det Paris?

Skal man regne med overnatning og hvilke muligheder er der for det?

Er der iøvrigt nogen oversete steder i Paris?

Daniel

Anonym missnicole

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det oversete steder, men hvis du tager til Paris så HUSK også at tage et kig på sidegaderne. Jeg mener pas på for det er der, der er størst chance for at blive røvet, men det er også der, der sker en masse ting turister ikke normalt for at se. (En ven af mig har en lille lejlighed i bøssekvarteret og det er SÅ hyggeligt!). Aht at tomle så er jeg heller ikke den med størts erfaring så der vil jeg ikke sige andet end pas på og vælg kun at atige ind hvis i føler jer HELT tryg ved situationen….
    Held og lykke og god rejse!

Anonym Anonym

Hej Daniel…
    Jeg tror ikke jeg ville anbefale at tomle. Jeg var engang i Holland med en veninde, som er uddannet speditør. Undersøg og ring til nogle firmaer der har lastbil chauffører der kører til udlandet, om i kan få et lift med dem. Gør det så “sikkert for jer selv som muligt. Det er fedt at være ung og overskride grænser. Men ikke hvis det går galt. Ikke alle lastbil chaufføerer er lige rare, men i kunne måske få lidt hjælp gennem speditør-firmaer. Det kan være i bare skal give et symbolsk beløb. Prøv at foreslå dem det, når i taler med dem.

Anonym Anonym

P.s. Vi arrangerede hele vores tur til Holland ved hjælp af lastbil chaufføerer. Men hovedsageligt fordi hun var i firmaet. Men prøv dog at ring og snak med dem, og spørg hvad de eventuelt har af ideer. I har intet at miste, og det er ikke alle mennesker der bare føjer nysgerrige unge mennesker af. Og fordi den første beder jer om at ringe til en anden, så lad være at give op. Måske kommer i til at snakke med en eventyrer som min veninde, der sikkert vil give jer et godt rå¨d på vejen…

Anonym Mic Drengen
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account