This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym holger danske

nu ved jeg ik hvornår på sommeren men der er jo ol i bejinng hvor priserne nok vil være rimelig over diminsionerede

anggående trans banen

man kan leve vældig billigt (læs nudler i spandevis)

mener priserne for banen er

3500 for turen incl 2 stop derudover kommer turene i mongoliet hvis i skal det.
    visum er vel cirka 1500 kroner for dem alle

mit bud kunne være

200kr X antal dage
    3500 for toget
    2500 cirkus for en flybillet
    1500 visum
    5000 sjov spas og løjer alt eller hvor meget bytur der skal til

Anonym Vivi1984

Hej!
    Er der nogen, der ved, hvor mange penge jeg ca. skal spare sammen, hvis jeg vil tage med den Trans-Mongolske næste sommer (2008) i ca. halvanden måned. Efter endt tur i Beijing vil vi gerne rundt i Kina – Xian, Shanghai, Hong Kong og krydstogt et par dage. Evt afslutte et par dage ved en strand (hvor er der en strand, og hvilken er bedst? Er der overhovedet en strand i nærheden?) Hvor mange penge skal der samles til en lavbudget tur – inkl. alt. Flybilletter, togture, overnatning, mad og fornøjelse/souvenirs? Håber, der er nogen, der kan og vil hjælpe.
    Venlig hilsen Vivi

Anonym Mvh Kitt

Hej…
    Noget af sep og hele oktober brugte jeg og en veninde i Kina; Kunming, Hong Kong, Shanghai, Beijing og Xian og det er skam ik dyrt når man sammenligner med dk. Logi er dyere end i resten af Østen; man betaler et sted mellem 60-85kr for en seng på et hostel. Typisk en sovesal med enten 4 eller 6 senge, men faciliterne på hostels’ene er ganske pæne. Hvis du køber et “vandrehjemskort”, kan du få rabat derude – kortet kan købes herhjemme.
    Et rigtig rigtig godt hostel i Beijing er “Jade Hostel”. Alle hostels i Kina er generelt rigtig gode. Hong Kong er til gengæld en rigtig rigtig dyr by, og stardarden på logi er virkelig lav, men byen er helt klart et besøg værd. Har du nogle spørgsmål til Kina, så skriv endelig.

Anonym Anonym

sidste svar er fra Kitt

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account