This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jakobsenpernille

Hejsa…
    Jeg skal muligvis have en transfer i Moskva lufthavn på omkring et døgn, inden turen går videre østover. Er der nogen der ved /eller har erfaring om det er muligt at forlade lufthaven og komme ud og se Moskva by???
    mvh
    Pernille

Anonym mette

Hej
    Jeg krydsede Moskvas lufthavn sidste sommer, og der var de ikke muligt at forlade lufthavnen.
    Jeg vil desuden informere dig om at der sker absolut intet i Moskva lufthavn. Der er selvfølgelig nogle små butikker, barer og spisesteder, men det var meget begrænset. Desuden var antallet af sidepladser uden for barer og spisesteder meget få, så det vil være en god ide at have et tæppe eller lignende med til at sidde og godt med læsestof.

Anonym Magnus

Lufthavnen er ikke ret stor, og nej, der er som Mette skriver ikke ret meget at lave. Da jeg var der sidst havde de dog en helt tom overetage, hvor mange rejsende lå og sov uforstyret. Hvis du skal være der næsten et døgn er det nok en god ide at finde et lufthavnshotel. Vær opmærksom på at det kræver russisk visum hvis du skulle ende med at være der mere end 24 timer 🙁 Aeroflot ændrer tit deres tider…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account