This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

hej alle!

jeg er en ung pige der rejser til nicaragua den 14 januar. her skal jeg gå i skole i tre uger hvorefter jeg skal til ecuador.. jeg tænkte derfor på om nogle evt kan fortælle mig lidt om hvordan man sikrest/billigst/nemmest kommer mellem de to lande?
    og da jeg til sidst skal rejse ned gennem peru og chile vill ejeg gerne høre lidt om transportmulighederne i sydamerika hvis der er nogle der kan give mig lidt tips?

og er der nogle der er i næreheden af peru og chile i februar/marts skal vi da mødes?

på forhånd tak!

kit

Anonym Claus

Den nemmeste og hurtigste vej er, ikke overraskende, at tage et fly. Der afgår fly direkte fra Panama City til Quito for ca 2500 men, hvis du ikke har lyst til at tage en bus fra Managua til Panama, kan du for 1000 kr ekstra vælge at flyve.

Transport mulighederne i Peru/Chile er gode. Der afgår busser overalt i Sydamerika. Det er luksusbusser af samme standard som de europæiske.
    Man kan dog være heldig at finde billige indenrigsflybilletter

Mvh

Claus

Mvh

Claus

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account