This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lone traveller

Jeg har selv kun taget busturen 🙂

Jeg har ikke mødt/talt med en eneste, der har sejlet langs kysten i Vietnam som transportmiddel. Tvivler stærkt på der er færger. Ville svare lidt til en færge fra Fredericia til Århus, ville det ikke?

Dollars kan købe alt, så du kunne sikkert godt få nogen til det for nok dollars med en fiskerbåd… men overvej så igen, at en fiskerbåd langt fra er en lystbåd :). Primitiv, fyldt op med grej, lugt af fisk og fiskere, der højst sandsynligt ikke taler engelsk. Ganske sikkert en oplevelse, men også ret besværligt. Og taxa + privat bådhyre tror jeg ville løbe op i mange gange mere end de 10 dollars det koster med bussen.

Men held og lykke hvad end du finder på :). Det er ideer som den der, som ender med at give en unikke oplevelser.

Anonym Rasmus

man kan evt tage et tog. Der kører man en del af ruten langs vandet. Giver en noget større frihed og oplevelse end bussen..

Anonym jose15vig

Hej
    Jeg vil gerne fra Ho chi min city til strand byen Nha trang. jeg har hørt at det tager ca 10 timer i bus? Er der nogen der ved om det ville være muligt af få en taxa, evt motercykel til at køre os ud til vandet (hvilken by??) og finde en færge eller fiskerbåd som kunne sejle os dertil?? og hvad tror i man ville komme til at betale for dette?? vi tror det vil være en større oplevelse at få denne tur fra vandet en ved at sidde i en bus de 10 timer.
    på forhånd tak for alle svar 🙂

Anonym Michael

Tog vil nok være den mest behagelige måde.
    Vil egentlig bare nævne at hvis i tager til Nha Trang for at få lidt sol og strand, så tror jeg i bliver skuffet. Nha Trang er et turist helvede hvor strandede ligner noget fra Costa del Sol. Hvis i vil opleve super flotte strande med rigtig sand og palmer og hvor i tilmed kan resikere at være helt alene :-), så tag nogle dage i Hoi An. Stranden ligger ca 2 km uden for byen, men turen dertil på cykel, gennem den lille landsby, er en oplevelse værd.
    Vi valgte at forlade Hoi An efter en uge, for at nå Nha Trang inden vi skulle hjem, og det var nok den største fejltagelse på turen.

Anonym Rasmus

Jeg synes nu Nha Trang var en fin strandby.. Masser af små lokale restauranter med god seafood til meget billige penge.. En fin strand og godt natteliv. Kan være pga årstiden, men var slet ikk overrendt af tursister sidst jeg var der.. Og i forhold til stranden i Hoi An kan det kun anbefales.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account