This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Muzak

Kom i gang admins.. Sørgeligt at man bliver nødt til at overvåge forumet, men der er bare nogle mennesker der ikke har så mange hjerneceller at gøre godt med. Og så håber jeg vedkommende engang vokser op, og kommer til at bidrage med noget fornuftigt til samfundet.

Anonym Gapyear.dk

Vedkommende ovenfor har også skrevet en mindre voldsomt indlæg i “Mobil i Indien”, og skrevet et navn ved: Toke Fyhring Sørensen. En hurtig søgning på Facebook finder en person med dette navn. Det er self. ikke til at vide, om det er det idioten hedder, men der burde være muligheder for backpackerplanet.dk at gøre noget ved det!

Anonym Eline

STANSTED-HEATHROW

der kører busser døgnet rundt mellem stansted og heathrow hvilken sparer jer for en masse skiften frem og tilbage. så vidt jeg husker tager det ca 1 time og 20 min og koster ca 200kr. De kører vist ca hver time i dagtimerne.
    Jeg brugte det selv da jeg fløj til Panama i sommer, hvor jeg også havde booket en billet fra heathrow og så fløj fra Dk til stansted. super nemt. Der er en busstation lige ved stansted, og masser af personale at spørge om vej, hvis I ikke lige selv synes I kan finde det.
    Jeg kørte med nationalexpress, men kan være der er andre selskaber der kører samme rute billigere. Det kan I sikker finde ud af i Stansted.
    I kan selv se kørselstidspunkter når i laver en rejseplan.
    http://www.nationalexpress.com/coach/index.cfm

Mvh Eline

Anonym asm

Hej.

Er der nogle som har kørt imellem stansted airport og Heathrow? Vi skal med et fly til Bangkok fra Heathrow men lander i Stansted fra DK… Er der nogle som ved hvad en taxa evt koster eller om der er nogle gode busforbindelser??

Håber i kan hjælpe os 🙂

Anonym mortenmj

Hej

I kan tage Stansted Express toget til Liverpool Street Station, og derfra undergrund eller taxa til Paddington Station.
    Herfra kører Heathrow Express toget hvert kvarter.

Anonym Anonym

Hej

I kan tage Stansted Express toget til Liverpool Street Station, og derfra undergrund eller taxa til Paddington Station.
    Herfra kører Heathrow Express toget hvert kvarter.

Anonym polle

Hej mit navn er polle og jeg er ny herinde så i må lige bære over med mig! Jeg er pædofil og elsker mænd og børn….mmm børn…BØRN siger jeg dig..BØØØØØØRN!!!!!!!!!!!!
    De skal kneppes så hårdt i røven at de ikke kan gå, det er den eneste grund til at de lever.
    Knep nogen børn og bliv en glad mand.
    Og mit svar på dit spørgsmål er: jeg kan bare køre dig i stedet, så sparer du penge. Men kun så længe du er under 15 år…

Hilsen Polle – jo nærmere nul jo strammere hul.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account