This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym balshoej

Hej

Er der nogen der kan hjælpe os med at fortælle hvordan vi kan kommer til Borneo, fra Vietnam? Er det muligt at tage en skib? Eller skal vi med fly til Kuala Lumpur, og så videre til Borneo?

Er der nogen af jer der har nogle gode oplevelser langs kysten i Vietnam.??

Tak..:-)

Anonym Perry Dahl Christensen (send_flere_penge@hotmail.com)

Jeg kan ikke forestille mig at der eksisterer et skib fra Vietnam til Malaysisk Borneo. Hvis der gør vil det højst sandsynligt være et fragtskib. Hvorfor vil I iøvrigt også bruge tid på at sejle dertil. Et hurtigt kig på google maps afslører at det er en tur på mere end 1000 km. Til sammenligning er turen fra København til Bornholm omkring 300 km. Læg dertil at færgesikkerhed ikke ligefrem er noget Asiatiske lande er særligt kendt for. Derudover er der ikke rigtigt nogen muligheder for at lave island hopping på vejen, da der ikke rigtigt er nogle øer på vejen.

Jeg ville tage Air Asia via KL til KK eller Kuching alt efter hvor I skal hen på Borneo eller et andet selskab hvis de tilbyder turen billigere. Flyvning vil med stor sandsynlighed både være billigere, hurtigere og mere sikkert.

Anonym Christoffer

Hej,
    Hvis du er i Sydvietnam kan du tage med Cebu Pacific Air fra Ho Chi Minh City-Manila-Kota Kinabalu. Det er billigt og giver dig muligheden for et par dage i Manila.
    mvh
    Christoffer

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account