This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Miss Buch

Hey

Jeg flyver til Bangkok d. 4/4, og har ca. 14 dage i Thailand inden jeg skal videre.

Jeg vil gerne op i nordthailand på noget trekking tur og opleve mere end det “turistet” Thailand.

Hvad er den nemmeste måde at transportere mig selv derop? Tog, offentlig bus, bus (sådan noget ligesom greyhound – hvis det findes??) eller hvad er nemmest, hurtigst og billigst…?

Michelle

Anonym Camilla

Nattoget fra BKK til Chiang Mai er en fantastisk oplevelse. Sørg for at få én af de nederste køjer, så kan du sidde i køjen og kigge ud af vinduet om morgenen inden toget laves om til siddepladser igen. På denne måde undgår du også at bruge “vågentid” på at rejse.

Anonym mikkel

Jeg plejer altid at tage bussen derop, det tager 12 timer. Man kører ved 18.00 tiden og lander i Chiang mai tidligt næste morgen. Pas på dine værdi genstande, chaufførenes “venner” kan have meget lange fingre… Turen koster ca 300 baht.

Anonym Jesper Jensen

AirAsia flyver fra Bangkok til Chiang Mai den 8. april cirka kr. 125,- inkl. skat.

Du flyver 10.45 og er fremme 13.15. Det kan da ikke være nemmere.

Med begrænset tid i landet er det denne løsning, at du skal vælge.

http://www.airasia.com

Anonym Sara

Enig i at flyveren er den nemmeste og den bedste loesning naar du nu ikke har laengere tid i landet. At flyve er faktisk heller ikke ret meget dyrere end at tage VIP bus eller tog til chiang mai. Og goer dig selv en tjeneste… Tag bussen fra chiang mai til Pai. Pai er fantastisk.
    God Tur

Anonym Anonym

Hej

tak for jeres svar…

Ja det lyder godt nok billigt med airasia.. men er det ligeså billigt hvis man booker kort tid før…??? For vil gerne ankomme til thailand før jeg bestemmer mig for jeg skal…
    Michelle

Anonym Sandager

Hej
    Priserne på flybillet stiger jo tættere på afrejsetidspunkt. Eller rettere, udbud og efterspørgsel. Kik dog også på andre selskaber, Nokair flyver ruten adskillige gange om dagen og Bangkok Airways har ofte specieltilbud på ruten.
    har selv prøvet tog i Thailand, sovetog og det var en overraskende positiv oplevelse. Toget var dog 3 timer forsinket ved ankomst. Men jeg fik en god nats søvn. At jeg så ikke vil spise eller bruge toilet i toget, det er jo en anden sag.
    hvis du skal til Pai så vil jeg også gerne anbefale Mae Hong Son. Der er bare skønt. Pai nåede jeg ikke, men det er på turen næste gang, for jeg har også hørt at det skulle være fantastisk
    rigtig god tur

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account