This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym karinakvist

er der nogen her der ved om man kan leje eldrevne knallert/ scootere i nogen af ovenstående lande?
    eller kan man blive cyklet(med vogn) rundt i kathmandu og ankor vat i cambodia ?

Anonym carsten

I Angkor wat, kan man leje en tuk tuk alle de dage man ønsker at være der, det koster ca. 50 usd. for 3 hele dage, og så er der jo en guide. Jeg valgte at leje en cykel, det er meget let at komme rundt, og så er man sin egen herre, man skal selvfølgelig kunne li´at træde i pedalerne, og det er billigt ca. 2-3 usd for en dag. Ved ikke om man kan leje scootere der, så det ikke.

Anonym DeXter

Ved ikke med nepal. Men ved du kan i Cambodia og på Bali.
    Men vil ikke anbefale dig at kører rundt selv i Cambodia..
    Ved angkor templerne kan du blive kørt rundt i tuk tuk.. Eller leje en cykel og kør rundt selv ?

Anonym karinakvist

tusind tak for svarene.. jeg ville helt klart foretrække at leje cykel selv. men har en muskel lidelse så det kan jeg desværre ikke;-(
    men mange tak for svarene 😉

Anonym Thomas

Man må kun cykle på egen hånd i Angkor Wat. Andre transportmidler er ulovligt. Det koster omkring 200 kr. pr. dag at leje en tuk tuk, så det kan man sagtens overleve.

Anonym camil

Jeg vil varmt anbefale dig at leje en scooter på Bali. Det er nemt og billigt. Kan lejes over alt. Turene igennem små landsbyer og regnskovagtige dale er uforglemmelige.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account