This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Garde

Hej. Er der nogen der ved hvordan det forholder sig med transportmuligheder og priser i Asien. Jeg vil gerne til Nepal og Laos og vil høre hvordan man kommer nemmest og billigst mellem de to lande..

Anonym Anonym

Hej det er nok ikke helt billigt at rejse mellem de to lande, men jeg vil tro det er billigst at flyve fra Kathmandu til Bangkok og derfra rejse med bus videre til Laos. Jeg ved ikke om Air asia eller et andet low budget flyselskab evt har billige billetter mellem Thailand og Laos. Du kunne jo prøve og ringe til fx Kilroy eller Jysk Rejsebureau og høre hvad de har af forslag.
    God tur

Anonym Anonym

Jeg tror også det billigste er at flyve Katmandu – Bangkok.

Lavede lige en søgning på flybilletter her på hjemmesiden og det ser ud til at Katmandu – Bangkok retur koster ca 4000 kr hvor Katmandu – Luang Pr. koster over 6000 kr (så one way er det vel ca det halve). Det var afrejse til maj og priserne kan godt være meget sæson-bestemte, så kan sikkert sagtens gøres billigere, især hvis du er ude i god tid, men det ser i hvert fald ud til at det er billigst til Bangkok. Tjek Thai Airways og Indian Airlines hjemmesiderne + snak med Jysk og Kilroy som ovenstående skriver, de har tit nogle gode priser.

Hilsen Carina

Anonym Andreas

Hej

En togbillet fra Bangkok til grænseovergangen ved Laos koster ca. 700 baht. Dvs lige lidt over 100 kr. Og det er på 2 klasse med nattoget. Derfra kan du kører med bus til Vientienne.

Ellers kan du flyve med Thai eller Bangkok air til Luang Prabang. Det er dog nok noget dyrere.
    God tur

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account