This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jonasf

Hej alle..

Planlægger at backbacke rundt i cambodia, laos, vietnam og nok med start i thailand. (og måske myanmar, indien hvis det kan lade sig gøre økonomisk osv.)

regner med afrejse sensommer 09 og 4-6 mdr. frem.
    Og kommer formentligt til at rejse alene.

Da jeg ikke har alle pengene til rejsen endnu, prøver jeg at regne ud hvor meget jeg skal have sparet sammen.

kan bare ikke rigtig finde noget om transportpriser rundt i området. Nogen der har erfaringer med det?

Er ligeglad hvilket transportmidel, bare det ikke er fly 🙂

vil iøvrigt også hører og folks erfaringer med at rejse alene dernede.

Anonym Anonym

Fly slipper du nok ikke helt for da asien er et ret stort område men heldigvis er airasia MEGET billige. Man kan flyve rundt mellem de populæreste storbyer for en 2-300 dkr.

Men toget er også meget udbredt og det koster heller ikke alverden. I indien betalte jeg omkring 20 dkr(mener jeg det var) for en nattog tur på 14 timer fra taj mahal og til genges floden. Det var på 2. klasse med A/C. I thailand var prisen nogenlunde den samme.

I indien lejede vi også en bil med privat chauffør i en uge hvor vi kørte rundt i den gyldne trekant for ca 1200 kr.

Transport er meget meget billigt i asien og omegn så med mindre du vil ud og købe en bil er det ikke noget man bruger ret mange penge på

Anonym Anonym

tak for svaret 🙂

Anonym anderskr

Hej Jonasf?

Der er jo altid den fantastiske side http://www.seat61.com .

MVH
    Anders

PS skriv hvis du havner i Delhi omkring sidste i maj

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account