Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3540979
     Christian Køster

      Hej!

      Mht. jeres pris for turen, så kan jeg slet ikke huske hvad jeg betalte da jeg rejste rundt på Bali. Det kommer jo også an på, om det er nogle der kører jer privat i en bil, eller om I tager med en bus – og om det er inkl. båd til Gili Tranwagan. Men prisen kan altid presses! 😉

      Men et er sikkert – og det er, at der er mange der vil prøve at tage overpris for at sejle jer over til øerne. Der er generelt mange lokale, der finder på alle mulige røverhistorier, for at få penge ud af de rejsende. Èn ville sælge billetter til en båd, som ikke engang var hans, og én anden påstod, at der ikke var hæveautomat på øen, og at vi derfor skulle tage med ham for at hæve penge… God tur derover – det er virkelig lækkert!

      #3540970
       nannamikkelsen91

        Hej derude.
        Vi rejer snart til Gili T fra Pandang Bai paa Bali.
        Vi har faaet et tilbud som lyder paa 900.000 Rp tur/retur.
        Kan det goeres billigere?
        Vi har hoert om piratbaade, er det okay at rejse med dem og hvad koster det?

        Hilsen Ninna og Nanna.

        #3540986
         Sorenjensen

          Hvis i har god tid kan i da bare tage færgen til Lombok, og rejse op til færgehavnen der går ud mod Gili, der kan i komme med en lokal båd meget billigt. Den er public og sejler først når den er fyldt op. Det er det billigste.. færgen til lombok tager små 4 timer, i kan købe en madres for 20.000 de penge er godt givet ud.

          Men hvis i er presset for tid kan i tage en fatboat derud. mener jeg hørte nogle havde fået det for 600.000 –

          jeg synes der var noget fedt ved at gøre det den anden vej hvor de lkale også rejser.

          Menop til jer, god tur. Har kun været på Air, fordi vi forelskede os så meget i den at vi blev der 1 uge.

          #3540996
           Anonym

            Okay, mange tak for svar. Sejler faergen fra Padang Bai?? Og hvad koster det?

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account