This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Dolowy

Hej alle!
    Mit første indlæg herinde 🙂 Jeg rejser til Thailand her d. 31 januar, hvor jeg skal være indtil d. 10 marts, hvorefter jeg tager til Kuala Lumpur og er der indtil d. 27 marts, hvorefter jeg tager tilbage til Bangkok og hjem d. 5 april.

Mit spørgsmål går på, at jeg har hørt at det er godt at have en slags transport sæk til sin rygsæk. Jeg har en Haglöf SEC75. Hvad kan I anbefale dertil og hvor kan det købes?

En anden ting, hvordan sikrer man sig mod tyveri i lufthavn og/eller at nogle propper stoffer i ens rygsæk?
    Jeg har fået at vide at i Malaysia har de ret til at skære ens taske op, hvis de ikke kan komme til den pga en lås eller lign (i lufthavnen selvfølgelig :)).
    Har I nogle gode råd?

Ellers andre generelle råd til min rejse? Min første rejse alene og den første til Østen.

Om mig selv kan jeg sige, at jeg er 22år og en fyr, der til dagligt er igang med min kandidat i biokemi.

Mange tak.

Anonym Jimmi

Jeg har vist også en Haglöfs SEC 75, og jeg købte denne flightbag:
    http://www.haglofs.se/prd/visaprod.asp?ID=84&nid=23&lang=da&CatNr=220&CatNr2=&xCatNr=&NP=&Q=&HMtrl=&Str=&show=&ak=&nid2=151

Den fungerede helt fint.

Jeg købte den hos Eventyrsport ved Nørreport station i København.

Anonym Pernille

Hey 🙂
    Jeg købte en ret stor en i Friluftsland, de har mange str. er ikke så dyre, og jeg har virkelig haft glæde af den…. Det med stofferne, man kan jo altid være paranoid (det er jeg også lidt), men hvis du bare sørger for at ingen har adgang til din rygsæk fra du pakker den til du tjekker ind i lufthavnen kan du vist ikke gøre meget mere. Jeg har aldrig oplevet at min pose var skåret op i Malaysia… Så det er vist kun hvis de har en mistanke, mon ikke?

Anonym susanne2690

Jeg havde også en transport pose. Ud over det havd ejeg købt et net som blev låst med hængelås. Det dur ikke til under selve flyveturen men er en god investering hvis man skal sidde og vente på en bus eller lign. og måske kommer til at blunne lidt så er det en god sikkerhed. Kan også låses fast til en lygtepæl eller lign.

Under flyrejsen havde vi taget gaffatape og klistert på rundt om så kunne vi se om gaffaen havde været brudt. Det var ret smart sys vi selv.

Anonym M&T

Alt andet lig. er det vel bedre at få sprætter sin taske op end at der er nogle der kan putte noget ned i den, hvis det endeligt er..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account