This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lottewk

Hej Alle!
    Mig og min søster er i gang med at planlægge en jordomrejse hvor vi blandt andet har tænkt os at tage en tur med den transsibiriske jernbane. Mit spørgsmål til jer kære mennesker er så, om der er nogle der ved hvilke rejsebureauer, der arrangerer forholdsvis billige rejser til denne? Og hvordan er forholdene hvis man tager en tur på 2 klasse?
    Håber I kan hjælpe mig med lidt info 🙂

Anonym Kristian

Jeg har selv rejst med den transsibiriske jernbane og da købte jeg rejsen af Jysk rejsebureau, men jeg lavede en tur på 3 uger med flere stop på vejen.

På 2. klasse er man 4 i hver kupé og man sover i etage senge hvor man kan slå de øverste op så der er bedre sidde pladse. Der er et lille bord ved vinduet, der er masser af plads til bagagen, men der er kun et toilet og vask per. vogn.

Men i kan prøve at kontake jysk ellers så kan i også prøve jer hos Penguin.

Anonym Philip

Jeg undersøgte mulighederne sidste år og fandt også frem til Jysk Rejsebureau og Penguin som de bedste steder.

En god idé er at bestille Penguins katalog med masser af god information om de forskellige stops på ruten.

Jeg kom aldrig afsted :-(. Det må blive en anden gang når der er økonomi til det….

Anonym MsMarie

Hej Lotte
    Jeg er selv ved at arrangere denne tur og har fået kontakten til et russisk rejsebureau igennem en der har rejst med dem. Kunne forestille mig at det er billigere end hvis du booker det gennem et dansk bureau.

Du kan skrive til info@expresstorussia.com og besøge deres hjemmeside på http://www.expresstorussia.com

De er 100% pålidelige m.h.t. betaling og afhentning af billetter på kontoret.

I er velkommen til at kontakte mig, hvis I har brug for yderligere oplysninger.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account