This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lea LD

Hej alle!
    En veninde og jeg er så småt begydt at planlægge en rejse som vi skal på til næste år. Vi starter i Rusland og fortsætter øst på med den famøse jernbane. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor man bestiller rejsen med jernbanen? Der er sikkert mange forskellige, men hvor har I erfaringer med at det er godt at bestille? Ingen af os har erfaringer med at rejse, så vi er lidt på bar bund og har virkelig brug for hjælp. Hvad koster turen desuden hvis man vil med hele vejen til Beijing? På forhånd mange tak -Lea

Anonym Anonym

Hej,
    Jeg vil klart anbefale jer at rejse med Penguin travels, du kan finde alle oplysninger på deres hjemmeside.

Anonym Jacob

Hej Lea
    Jeg var afsted sidste sommer. Bestilte togbilletterne gennem Penguin Travels, alt var i den skønneste orden, så dem kan du trygt regne med.
    Jeg rejste fra Moskva til Irkutsk (4 dage i tog), gjorde holdt ved Bajkal-søen, kan varmt anbefales. Fra Irkutsk tog jeg videre ind i Mongoliet til Ulan bator. Her gjorde jeg holdt 4 dage og tog d og kigged emig lidt omkring, det bør i også gøre. Fra Ulan Bator er der 1 døgn i tog til Beijing, det er lige til at klare.
    Pris inkl. fly (Aeroflot) 13500 kr.

Go’tur

Anonym Anonym

ja penguin travel er et godt seriøst sted st købe biletten.jeg har rejst en del med dem,og jeg har fået meget for pengene.
    jeg har for mange år siden taget turen til Irkutsk.for dt meste er landskabet fladt (moskva-irkutsk) så jeg tror turen øst herfor er den mest spændende del.

Anonym Anonym

Jeg har også rejst med Penguin, det var fint. Ellers ved jeg at jysk rejsebureau også sælger billetter, men tror de gør det gennem Penguin, så prisen er den samme. Tror jeg gav 2500 for 5 år siden for et uafbrudt stræk Moskva – Beijing (6-7 dage).

Har I planer om at stoppe undervejs i nogen byer? Det kan lade sig gøre at købe billet videre i byerne undervejs, men det er nok besværligt og der er ingen garanti for, at der er plads på toget videre. Men I kan spare penge på selv at finde overnatning, når I står af toget og bestille ture når I når frem, ift. pakkeløsninger.

God tur.
    Carina

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account