This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym heejzza

hej..
    sidder og prøver at finde ud af, hvem jeg skal rejse med til efteråret.. vil gerne til afrika og arbejde med dyr eller børn, og faldt over travellersworldwide.. nogle der kender det, har rejst med det eller hørt noget?? aner nemlig intet om det..

Anonym MadsVS

Prøv http://www.predatorpark.co.za/wabout.php – Jeg var der 5 uger her i Juni 2011 og det var en helt outstanding oplevelse. Det er et nyt sted og hvis du har en interesse i dyr (løver, tigre ect) så er det dét perfekte sted. Nogle gode grunde til at vælge dette sted fremfor andre wildlife steder:

– Prisen er MEGET billigere end andre sted (ect. Harnas)
    – Hytterne du bor I er super gode – eget bad og aircondition
    – Du bliver en del af en familie og du bliver tillagt stor ansvar
    – Du er en del af at få parken til at fungere og sørge for at dyrene har det godt, får det de skal have at spise osv.
    – Selve kontakten med dyrene er større end hvad jeg tidligere oplevede (Harnas)
    – Mindre frivillige = mere tid med dyrene (målet er at der max vil være 10 frivillige ad gangen) hvilket også giver et bedre sammenhold

– Hvis det har nogen interesse, er du velkommen til at kigge på mine billeder på facebook: Mads Vestergaard Skaarup eller tjekke deres hjemmeside ud – du vil ikke fortryde det!

Anonym Ina

Sjekk ut http://www.tziva.org, en organisasjon på Zanzibar. De jobber med å lære bort engelsk til barn og voksne. Koster 1500$ i måneden, inkl kost og losji. Prisen inkluderer også en tur hver lørdag, med feks snorkling, se delfiner osv.

Zanzibar er et fantastisk sted, veldig trygt og alle menneskene er veldig hyggelige der! Vil trygt anbefale TZIVA.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account