This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kavver

Hej Backpackers.
    Jeg har to spørgsmål angående en et-måneders rejse til Thailand fra d. 25 Nov og en måned frem.

Det første går ud på, om en rygsæk på 60L er for meget/lidt?

Det andet spørgsmål går ud på, om vi skal booke nogle bungalows hjemmefra, eller om man bare skal gå fra sted til sted og høre om en “good price”?
    Sidste spørgsmål går på, at vi ved at vi gerne vil ud til Phi Phi igen, men vi synes priserne er steget helt vildt siden vi var der sidst – for 5 år siden. Skal man helt droppe Phi Phi, eller er priserne så høje?

Mvh. Kavver

Anonym Anonym

Jeg ville sige at det er alt for meget, jeg har en på 55L som jeg bl.a. har brugt da jeg var ude og rejse i 6 måneder i både kolde og varme lande. Den var ca. 1/3 fyldt op da jeg tog afsted og så købte jeg varmt tøj undervejs og kunne sikkert godt have nøjes med 45L. I skal ikke pakke til hele måneden, men tage 4-6 toppe/t-shirts osv. med og så vaske undervejs, I kan sikkert klare jer med 35 L

Jeg rejste godt nok i marts-april, men havde ingen problemer med at finde et sted at overnatte. Så tror godt at I kan gå fra sted til sted

Jeg kender ikke priserne for 5 år siden, men det var det dyreste sted jeg var i Thailand for 3 år siden og synes ikke at det var pengene værd, synes at det er blevet asiens svar på sunny beach (ikke at jeg har været i bulgarien)

Anonym Magnus

Rygsæk: Find en god ballance mellem mobilitet og plads til dine ting. Jeg foretrækker at kunne kunne sidde med min taske, når jeg rejser med bus, og ikke at skulle lægge den i bagagerummet. For mig går grænsen da ved ca. 50L afhængig af taskens facon.

God rejse!

Anonym Elisabeth

Hej
    Jeg ville helt klart vente med at bestille til jeg var dernede! Kig på hostels.com eller lignende hjemmesider når du er på vej videre! Man ved jo heller ikke præcis hvor mange dage man har lyst til at være de forskellige steder!
    Phi Phi er hyggelig, men det handler meget om “at gå i byen”! Desuden er priserne forholdsvis høje! I Krabi ligger Pak-Up Hostel, som er ganske fint! På Koh Lanta ville jeg bo på Somewhere Else – sødeste familie, lækreste mad, men bungalowerne er so so!
    Rigtig god tur – Thailand er fantastisk!

Anonym Anonym

Tak alle sammen. Det med rygsækken kan jeg høre er et meget individuelt område :).

Nogle herinde der kender nogle gode steder på Phi Phi Island, eller på øerne omkring Krabi/Phuket/Koh Lanta?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account