Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3537883
     MissAdventure

      Sidst sommer var jeg på flg. trek:
      “3 days 2 nights experience trek Mae Taeng Area”
      Turen kostede kun 1800 bath pr. person.
      Vi bestilte gennem Julies Guesthouse i Chiang Mai, hvor vi også havde nogle overnatninger.. super sted .-)

      Jeg kender ikke til de andre områder, du nævner, mev vi var i hvert fald super tilfredse med vores valg.
      Turen indeholdt bl.a. 2 overnatninger i 2 små, primitive “landsbyer”, elefantridning, bamboo-rafting og selvfølgelig en masse trekking i flot natur.
      Guiden (“PingPong”) var super dygtig – og kendte hver et træ i hele området…
      Virkelig en super oplevelse.

      MVH MissAdventure

      #3537881
       Anonym

        Hej 🙂

        Vi står og skal på en 3 dages trikking tur omkring Chiang mai, men vi har dog lidt svært ved at finde ud af hvilket område vi skal vælge.. Vi går efter den smukkeste natur, og vil også gerne ride på elefanter og besøge nogle stammer. Vi har læst om:
        – doi inthanon area
        – samueng area
        – mae taeng area
        – og så har vi fået anbefalet northwest, men kan ikke helt finde ud af hvad det dækker over.

        Håber nogle kan hjælpe os med at finde det absolut flotteste område, med en masse storslået natur oplevelser 🙂

        #3537896
         Line T

          Jamen det lyder da rigtig godt 🙂 Det er også Julies vi har fået nogle forslag fra, så vi regner også med at skulle bo der:)

          Mange tak for hjælpen 🙂

          #3537916
           Sarah

            Julies Guesthouse har jeg også boet på og trekket med, HELT FANTASTISK sted!

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account