This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Charlotte1989

Hej. Vi er to piger, der skal til Malaysia og Thailand en måned i alt i sommerferien. Vi vil super gerne ud og trekke, men vi kan ikke finde ud af om det skal være i Malaysia eller Thailand.
    Er der nogle der har nogle erfaringer? Hvad vil I anbefale? Vi tænker omkring 5-dages trekking, og ikke alt for “familie-venligt”, der må gerne ske noget! 🙂
    Så del endelig ud af alle jeres erfaringer 🙂
    Også gerne hvis I har andre forslag til, hvad vi skal lave over se, og hvilke områder der er værd at besøge.

På forhånd tak 🙂

Anonym Shelbaya

Hvis i gerne vil have ikke familie venlig trekking, så vil jeg klart anbefale Borneo i Malaysia. Der skal i nok for aktien. Men det vil også kræve noget af jer fysisk. Men det er jo det fede ved et godt trek. Mount Kinabalu er bare et eksempel.

Anonym Hovgaard

Jeg kan klart anbefale en trekkingtur i Chiang Mai 🙂 Vi gik sammen med en gruppe unge med guide og kok. Turen var bestilt gennem Kilroy, da jeg var på min første backpackertur.. De øvrige deltagere som havde bestilt den i Thailand havde ikke givet 1/3 af den pris jeg havde betalt.. Så vent med at bestil! Men fantastisk natur, flotte landsby besøg, dyreliv, osv 🙂
    God tur

Anonym Charlotte

Tusind tak for svar! 🙂
    (Hovgaard): Hvad kostede trekkingturen ca. og hvor lang tid varede det? Det lyder som en fed tur i har haft. Men er lidt i tvivl om vejret i det område om sommeren.

Shelbaya: Har du trekket oå Mount kinabalu? Og bestilte du trekkingturen hjemmefra? Har nemlig læst mig lidt frem til at man godt kan risikerer at der ikke er plads på holdet, fordi der er restriktioner i Borneo.
    Og hvad kostede trekkingturen og hvor mange dage?

Vil meget gerne høre om flere erfaringer eller forslag til hvad man bare SKAL opleve i Malaysia og Thailand! 😀

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account