This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Frederikke

Hej.Mig og min veninde har nu vaeret i Thailand, i 3 mndr. og befinder os pt. i Cambodia. I midten af maj skal vi tilbage til Thailand for at trekke i nord, omkring Chiang Mai.Er der nogle som har proevet det der kan anbefale nogle bestemte trekking-ture? Vores venner var med Jysk rejsebureau, og sagde det var OK men ikke videre fantastisk. Hvis du/I har nogle gode raad om trekking ture i nord, vil vi super gerne hoere fra jer!Hilsen Frederikke og Amalie

Anonym Chrestine

Hej Frederikke og Amalie!!
    Min veninde og jeg rejste i Thailand sidste år ved denne tid, og vi tog på trekking også i Nordfthailand (Mae Sot – Umphang) med Jysk. Vi var så uheldige, at vores guide (den eneste, der talte og kunne forstå engelsk) gik hen og blev syg, så turen blev forkortet med et par dage + at vi fandt ud af, at vi på egen hånd (dvs. uden om rejsebureau osv.) kunne have fået turen langt billigere.
    Synes helt klart, I skal op og trekke oppe nordpå, skøn skøn natur – helt fantastisk oplevelse, MEN! Prøv at undersøg lidt med priser etc. inden, det vil spare jer for mange penge.
    Rigtig god fornøjelse 🙂
    Mvh. Chrestine

Anonym atrejua

Hej
    Prøv kilroy travel, de har en masse forskellige turer og jeg har kun hørt godt om den!
    Mvh. Maria.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account