This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym vminihansen

Vil rigtig gerne trekke i Chiang Mai. Er det bedst at bestille hjemmefra eller dernede?
    Nogle der kan anbefale nogle gode bureauer?

Jeg søger trekking hvor der skal indeholde (ikke nødvendigvis sammen trekkingtur) Jungle, elefanter, river rafting (bamboo??), bjergbestigning. Andre anbefalinger?

Anonym Maria

Bestil dernede 🙂 Vi bestilte faktisk i Bangkok, men du kan ligeså godt også gøre det, når du er i Chiang Mai.
    Efter min mening var River rafting ikke det værd, det var virkelig tamt. 🙂

Anonym Miss Adventure

Da vi der, boede vi hos Julies Guesthouse i Chiang Mai…. super fedt sted… og meget populært… så det er en god idé at booke hjemmefra.

De har et tur-bureau sammen med deres guesthouse… og de har alverdens ture…. til virkelig gode priser – og der kan godt forhandles lidt rabat, når du booker flere ture.
    Vi var bl.a. på tre dages trekkingtur, hvor vi sov i små landsbyen ude i junglen sammen med de lokale beboere og trekkede i fantastisk natur og sejlede på hjemmelavet bambus-flåde.
    Vi var også ude at ride på elefanter.
    En anden dag var vi på riverrafting (ikke bamboo.. men i rigtig gummibåd)… og havde en rigtig god oplevelse… det er forskelligt fra årstid til årstid, hvor meget der er i gang i floden…. jeg har riverraftet mange steder…. men Chiang Mai var ganske ok.

Vi lavede i det hele taget en masse i Chiang Mai…. fx. var vi også ude at køre på mountainbikes, ude at se forskellige templer, i Tiger Kingdom, og min kæreste var også på en-dags klatring.

Jeg kan bestemt anbefale Julies Guesthouse… både som overnatningssted, spisested og som tur-bureau…. det er super godt og billigt, og man møder en masse andre backpackere….

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account