This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anna-Louise

Hej
    Min kæreste og jeg er på vej til Indien og Nepal om 4 uger. Vi vil høre om der er nogen der har erfaring med trekking i Nepal, som ikke varer 14 dage. Kan man komme på trekkingture på 3-4 dages varighed, og er det nemt at arrangere det når man er i Nepal? Ellers nogen der har gode råd til det nordlige Indien. Dos and dont’s. Takker:)
    Anna-Louise

Anonym Anonym

Der er masser af mulighder for at arrangere en trekking tur når i kommer til Nepal, der er rigtig mange trekkingbureaer, men tjek lige de forskellige steder ud før i beslutter jer. Hvis i vil ud og trekke i bjergene skal i jo et stykke uden for Kathmandu, i kan evt tage til Pokhara som ligger en dags kørsel fra Kathmandu her fra går der ture til Annapurna området om har trekking ture af forskellige længder samt fantastiske udsigter.
    Men i kan jo også tage på ture i kathmandudalen, så skal i ikke køre så langt, men det er så heller ikke med de høje bjerge i baggrunden…God tur

Anonym Anonym

Og er der forresten nogen der kender til vejret i Nepal i juli og august???

Anonym Malene

Jeg brugte dette firma og kan varmt anbefale det til jer!! De har alle slags ture og dygtige guider
    Trailfinder
    Thamel, Kathmandu Nepal
    trailfinder@wlink.com.np
    http://www.trekkingtrails.com

Anonym Anna-Louise

Tusind tak for det:) Det er rart at gå til et anbefalet sted!

Anonym Pjotsen

Jeg står også og skal afsted til efteråret og leder med lys og lygte efter trekking ture i Annapurna området.. Problemet er bare, at jeg rejser alene og de ture fx. jysk rejsebureau har er for min. 2 pers. og er dermed udelukket for mig.. Jeg vil gerne bestille selve trekket hjemmefra så jeg er sikker på en professionel tur, men kan simpelthen ikke finde noget..

Kender I nogle selskaber?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account