This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Dreamer

Hej Igen..
    har nogle spørgsmål til trekking i nord Indien..

Er der mulighed for at trekke alene, i de fleste områder, eller hvor strenge er de med deres regler.?
    Godt nok mange steder hvor man min. skal være 4 per.

Og så rent økonomisk, er der nogen der har erfarringer med ca hvor meget et trek koster….?

Har masser af tid og havde da i hvert fald tænkt mig 2-3 måneder i nord Indien, med så meget trekking som kroppen nu kan holde til..
    Synes bare mange steder man skal betale for at komme ind i national parken, og så skal man os betale for antal dage, og en guide Hvis man SKAL have sådan en med..

Så det jeg søger svar på er egentlig bare en som har trekket i længere tid både på egen hånd men os med guide, og høre hvad pris ligger på…

Andre gode råd er selvfølgelig velkommen

håber nogen kan hjæpe..

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej.
    Nord indien er kanon og rigtig god trekking muligheder i Dhamasla, leh ladh, manali, Dajilling,
    Du må ikke tag på trek alene lov mig det, det kan vaere farlig,
    Möd nogen backpacker og så find ud af hvor i gerne ville trekke,
    jeg har altid gået på trek med nogen, unden at betale, Det er altid sjover at gör det hele selv, men som jeg husker det, spare vi ikke så mange penge på det, ved at gör det selv og husk du skal selv söger for mad, når du betaler er alt med i prisen og indien er billige for trekking.
    jeg var meget i indien fra 2001 til 2005 og prisen den gang var 10 us, men det er nok bleven dyre, jo flere i er jo billiger og altid prut om prisen og give dig god tid, pröv og med folk fra Europa der er vand til at trekke. de er altid gode at gå med, de har en masse erfaring, som os dansker ikke har, held og lykke, ikke noget med at book noget hjemme fra, lars

Anonym Lærke

Hej Lars..
    Jeg kan se du får et år siden har givet nogle råd ang. trekking i nordindien.
    Jeg overvejer at tage til darjeeling og tage på trekking tur i 5-7 dage.
    Er der mulighed for at melde sig til ture når man er der, eller skal man bestille forud. – For synes det er lidt svært at finde nogle steder hvor man kan melde sig til.

vh
    Lærke Krohne

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account