This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym susannemaj78

Vi skal til Thailand i juni og har bl.a. besluttet os for en trekkingtur i Nordthailand. Vi vil gerne ude at ride på elefanter, se en storslået natur (evt. nationalparker) og jungle, sejle på floder, vandre i naturen, se stammelandsbyer, etc.
    Hvilket område vil I udfra ovenstående oplysninger råde os til at trekke i – Tha Ton/Fang området eller Pai/Mae Hong Son området?

På forhånd tak…

Susanne

Anonym Anonym

hejsa, vi har lige vaeret der, for ca 1 mdr siden og det er pisse koldt om natten (ca 0-5grader) ca husk sovepose, vi var paa en tur med ETC fra chang mai ( gennem Kilroy men kan ogsaa koebes deroppe) det var skide godt, den indholdte alt det du soeger….

MVH marianne og Anders

Anonym Anonym

Hej.
    Jeg har selv trekket i Nordthailand. Vi red baade paa elefanter og saa storslaaet natur. Men hvis jeg var dig ville jeg hellere trekke i Sydthailand… Junglen i nord minder mest af alt om en stor dansk skov!!! Sydpaa finder du en rigtig jungle og kan ride paa elefanter og det hele! Desuden bliver det mega koldt i Nord om natten…
    Bare et godt raad fra en der har proevet det selv!

Anonym willy skou

hej vi har , da vi var i chang mai , købt en 3 dages tur.
    den bestod af elefant tur, vandring, rafting ,og som afslutning, tur med bambus flåde. det var ikke helt oppe ved Tha Ton/Fang men i nærheden. når det er sagt at det var vores andet besøg i en jungle var det en oplevelse vi ikke glemmer. det er klart man kan finde større udfordringer andre steder, men man må jo starte et sted. god tur.

Anonym Katrine

Jeg kommer ogsaa lige fra Mae Hong Son, hvor jeg bare havde koebten en-dages tur fra Chang Mai med elefantridning, trekking, rafting og bambus flaade, og det var rigitg fint. Meeen nu skal det selvfoelgelig ogsaa siges at jeg ikke er den store trekkingtype, men i hvert fald, hvis du heller ikke er det, saa kan det sagtens goeres paa en 1- eller 2-dages tur og faa en masse ud af det 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account