This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Schalde

Hej!

Vi er to piger, der tager til Thailand i 3 uger i starten af februar. Vi vil gerne på trekking i regnskoven/junglen i nogle dage (3-5). Vi vil gerne opleve landsbyerne, og derfor vil vi meget gerne overnatte i landsbyerne undervejs. Er der nogle, der kender til nogle gode ture, steder, oplevelser osv.? Er det nemmest at bestille hjemmefra eller finde turene dernede?

Anonym lone traveller

Ikke bestille hjemmefra, det er meget billigere at gøre det på stedet.

Jeg vil anbefale Chiang Mai – der kan man ikke gå 200m på gaden uden at se et travel agency, der sælger turene. Tag for alt i verden ikke endagsturen – det er rent turist-tamtam. Folk roser flerdagsturene.

God rejse

Anonym Sussie

Jeg vil helt sikkert også anbefale Chaing Mai – Jeg var på en FANTASTISK 3 dagstur der.. Hvor man sover i “lokale” hytter, ridder på elefanter og ser en masse smuk natur. Turen kan bestilles i Chaing Mai.

God tur 🙂

Anonym none

Jeg skal på rejsen med Schalde, som startede tråden:)

Jeg har selv været på en trekkingtur i Chiang Mai, og det er helt klart anbefalelsesværdigt, som I begge skriver. Men da jeg nu selv har været i Chiang Mai, kunne vi godt tænke os at høre lidt om andre steder der er værd at se/trekke i:)

Anonym Rasmus

Jeg har været på en trekkingtur i Umphang National park. Det er helt ved grænsen til Burma med stadig nemt tilgængeligt.. Vi så ikke andre turister på de 5 dage og boede meget primitivt hos lokale familier.. Vi havde en super fed tur!! Vi bestilte hjemmefra gennem Jysk rejsebureau.. Har prøvet andre ture før, men har været en anelse skuffet pga overturisme i Chiang Mai..Turen er jo en anelse dyrere, men bestemt det værd:-)

Anonym none

Okay, det lyder jo super godt. Vi har også kigget på en trekkingtur gennem Jysk Rejsebureau i Umphang Nationalpark på 5 dage. Måske den samme.. Der skulle man dog sove i telt på en slags campingplads en af dagene. Men vi vil da klart overveje den, når du taler så positivt om en tur fra Jysk, som lyder som lidt den samme:)

Anonym RBoileau

Jeg ville også helt sikkert anbefale jer bare at tage afsted..
    Tag til Chiang Mai og derfra videre op i bjergene. I Chiang Mai er der masser af muligheder for hjælp, guided turer osv.
    Tag videre fra Chiang Mai op til Pai – en rigtig hippielandsby – man føler, man er ude af storbyen, men der er stadig civilisation. Herfra er det nemt at tage på andre ture rundt til f.eks. Mae Hong Son, Chiang Rai og de små landsbyer ved den burmeske grænse.

Anonym Schalde

På trods af Leas svar ovenfor, har vi besluttet at finde en tur, når vi kommer derned. Mest pga. prisen på Jysk’s trekking tur.

Vi er stadig interesserede i at høre om gode oplevelser, spændende trekking-steder mm.! 🙂

Anonym Dinna

Koh Chang kan jeg helt klart anbefale! Smuk ø! Og der er også skilte allevegne på trekkingture, så det skulle ikke være noget problem 🙂
    God tur! Er dybt misundelig 🙂

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account