This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Zanitha

Hej.. jeg overvejer stærkt, at tage til nepal i oktober.. og i den anledning vil jeg gerne ud i natur et par dage..

så jeg ville høre om der er nogen her inde, som kender nogle gode “organitationer” eller noget, som planlægger ture mange kan springe på, til en rimelig pris.. tager der ned alene, så det ku være lidt fedt at følges med nogen.. da jeg os skal andre ting, skal det helst være sådan at det kun er turen man melder sig til og ikke rejsen der ned 🙂

på forhånd tak.

Mvh Zanitha.. 🙂

Anonym Hovgaard

Jeg ved f.eks. Dragoman (Kilroy er deres danske kontakt) har en tur, hvor man kommer rundt og ser de største seværdighederne i Nepal. Det er et engelsk firma med rejsende fra hele verden. Men det er en dyr løsning – og du er tvunget til et bestemt skema. Men har kun hørt godt om det firma og skal afsted til Afrika i august med dem.
    En billigere løsning er at rejse rundt selv – og derfra hoppe på forskellige turer, hvor I er en gruppe..
    Ift trekking kan du kontakte LN Treks på facebook eller finde deres kontor i Pokhara.. Hvis du har tid til at vente et par dage burde der blive mulighed for I kan lave en gruppe af “single” personer til et trek. Ejeren er virkelig sød – og selv efter du har “forladt” LN Treks kan du være sikker på, at du altid kan ringe til ham ved problemer eller andet også skal han nok gøre sit bedste for at hjælpe dig.. En god livlinje, når man rejser alene! + og hans guider er rigtig gode til deres arbejde og super sjove at være på tur med.
    Paddle Nepal var jeg på rafting tur med – og det var en super fedt tur. Der er man altid et lige antal afsted – og jeg temaede op med en fra Amsterdam. De har også andre adventure ting, hvor man også er afsted i en gruppe.
    Og efter man har været på sådan en tur er man sikker på, at man møder hinanden igen og igen rundt i Nepal.. Det er jo de samme seværdigheder som tiltrækker folk 🙂

Anonym Gitte

Tjek http://www.vcdnepal.org ‘s web site. Click Experience Nepal. Bikram , som” kører” vcdnepal, kan arrangere alt, også frivilligophold, som er en god inføring til Nepal.
    God tur- Nepal er et fantastisk land med en utrolig venlig befolkning.

Anonym Lisbeth

Kontakt et nepalesisk trekking bureau og forhør dig. Det er væsendtligt billigere end at købe noget via et dansk eller internationalt selskab.

Personligt bruger jeg Nepal Azimuth Treks (http://nepalazimuthtreks.com/en/). Du kan f.eks. tage på Homestay Village Trek (http://nepalazimuthtreks.com/en/home-stay-village-trek/).

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account