This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym amboye16

Da jeg var på tredages tur omkring Chiang Mai, lånte alle en mindre rygsæk af det bureau, som vi havde booket turen igennem. Den store rygsæk blev opbevaret på det hotel/guesthouse, som vi lige havde boet på, og hvor vi også kom tilbage til efter trekket.
    Den lille rygsæk, som vi lånte var noget skod, men det med at lade den store stå, virkede upåklageligt!

Hvis du gerne vil have din egen rygsæk med, kan du evt. pakke de fleste ting over i noget andet og lade dem blive tilbage.

Venlig hilsen
    Anne Marie

Anonym SirDunno

Jeg skal for første gang til Thailand og laos her til november. I den forbindelse vil jeg gerne ud på nogle trekking ture.
    har læst at Området omkring Chiang Mai er et godt udgangspunkt.
    Men her kommer så det lidt dumme spørgsmål.

På trekking ture af 3-dages varighed har man så sin backpack (50L) rygsæk med eller pakker man en mindre med de nødvendige ting man skal have med? og hvis man pakker en mindre, hvor har man så den store?

Håber der er nogen der kan svare på mit spørgsmål.

Anonym SirDunno

Ok, så i spurgte bare der hvor i boede om i kunne lade jeres store rygsække stå?

Jeg tænker at tage en mine rygsæk med alligevel – til håndbagage, ture mv. Den vil nok kunne bruges til trekking.

Fighter88

Jeg har altid en lille dagstur taske med.. har lige købt en ny hvor der er en rum til mit dslr kamera og et par objektiver derudover er der et toprum med plads til mad,jakke og rejsebøger samt andre ting…
    Tager den ikke med når jeg bare skal en tur ned igennem byen eller til et tempel, men tager den med hvis jeg skal afsted hele dagen..

Anonym Magnus

En taske på 50L er fin til trekking. Betal dig fra at opbevare overflødig baggage på et hotel i Chiang Mai, mens du trekker.

God rejse!

Anonym Simon Nielsen

Du behøver slet ikke 50 L til en simpel trekking tur på 3 dage.. Tag din almindelige backpack på 50 L og få den opbevaret og så køb som jeg nævner en lille taske bare til lidt ekstra tøj, hurtigtørrende håndklæde osv..
    Alt andet fortryder du og er alt for vildt..

Anonym SirDunno

Jeg tror det bliver ala simon forslår. Det er vidst det smarteste.

Tak for alle svarene

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account