This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backyardbettys

Hej,
    Vi er to piger der skal på en 8 dages trek tur i Umphang her i maj måned. Vi tænkte om der mon er nogen der nogle gode råd i forhold til hvilket slags fodtøj vi skal have fat i? Nogle mener at trekking sandaler er sagen andre trekking sko. Turen er vandring i junglen.

Er der evt et mærke I kan anbefale?

Mvh Carolina

Anonym Louise

Hey Carolina!
    Jeg har selv været på trekkingtur i Umphang med Jysk rejsebureau og jeg havde bare almindelig sportsko/løbesko på…og det var altså fint! Så længe de sidder godt til foden og ikke ryger af ved at træde fast i lidt mudder.
    Og som du selv siger, er det bare vandring i junglen, så det vigtigste er bare at have nogle sko man går godt i! Men det er jo smag og behag…

Mvh Louise

Anonym Brian Blensner

Vi, min kone og fire voksne børn, også været me Jysk i Umphang. Jeg vil foreslå dig både et par gode vandresandaler og et par vandresko. Vandreskoene behøver ikke være noget særligt. Vi gik rundt i løbesko på trods af at vi også havde medbragt solide vandrestøvler. Sandalerne er praktiske når turen ikke står på vandring men elefantridning og bådtur på floden. God tur

Anonym Miss Adventure

Når jeg er på trekking, medbringer jeg:
    * Et par Merrell vandresandaler
    * Mine Saucony letvægtsl’øbesko
    http://www.milletsports.co.uk/running/shoes/ladies/saucony-grip-type-a-3-ladies-running-shoes/

Løbeskoene vejer simpelthen så LiDT… de er super gode at have på… og så kan det ikke mærkes på kuffertvægten, at man har dem med… de kan virkelig anbefales -:-)

Anonym Pultz

hej min fætter og jeg var også på jysks umphang tur og vi havde ligeledes kun kondisko og badesandaler med og det klarede vi os også fint med!

Anonym Kathrine Kristensen

Hej Carolina,

Jeg var på turen i juni sidste år.
    I den periode er det regntid i Thailand, hvilket ikke betyder at det regner hele dagen, men at der nogle store regnbyer – som ikke kan sammenlignes med de danske.

Jeg havde mine trekking sko med, og badesko (Havanna). Inden turen begyndte blev vi anbefalet at købe gummistøvler, fodboldstrømper (så man ikke får skavmærker) samt en lang regnjakke, og det brugte vi hele turen.. Så det vil jeg klart anbefale jer. vi blev kørt et sted hen hvor vi kunne købe det.

Håber mit svar hjalp.

Glæd jer, det er en rigtig god tur.

Venlig hilsen
    Kathrine Kristensen

Anonym Backyardbettys

Mange tak for alle jeres svar! 🙂

@Kathrine
    Kristensen:
    Jeg tror lige netop at vi har sneget os uden om regntiden – så går ud fra at det ikke bliver nødvendigt med gummistøvlerne, men vil lige tjekke op på det. Mange tak for hjælpen!

Vi glæder os rigtig meget til at tage afsted.
    Mvh
    Carolina

Anonym Anonym

Hej.
    Der står at turen er hård. Gad vide hvad det kræver af mig. Kan jeg klare den hvis jeg kan løbe 10-15 km, eller spinne 3 spinningstimer????? svært at vide når det er første gang men den lyder vildt attraktiv..
    Hilsen Susanne

Anonym Susanne Mølholt

Hej.
    Der står at turen er hård. Gad vide hvad det kræver af mig. Kan jeg klare den hvis jeg kan løbe 10-15 km, eller spinne 3 spinningstimer????? svært at vide når det er første gang men den lyder vildt attraktiv..
    Hilsen Susanne

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account