This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym GubbiJensen

Hej alle.

En kammerat og jeg rejser snart til Thailand, Laos, Vietnam og Cambodja, og vi leder efter en rigtig fed trekking oplevelse..

Først havde vi tænkt på gibbon experience, men vi synes måske, at det er lidt dyrt?
    Er det pengene værd?

Vi vil derfor høre, om i har nogle gode alternativer?
    Vi er åbne over for alle forslag: Rafting, jungle-trekking, hill tribe trekking osv, så det behøves nødvendigvis ikke at være ziplining.
    I forhold til vores rejseplan vil det passe bedst hvis trekking oplevelsen finder sted i Nordthailand (nær Chiang Mai og Pai) eller nær den thailandske/laosiske grænse..
    Jeg håber i nogle gode forslag.

Tak på forhånd.

Anonym MissAdventure

Julies Guesthouse i Chiang Mai (både guesthouse og tur-operatør)…. var på en masse fantastiske ture med dem i juli 2010…
    – 3 dages trekkingtur
    – riverrafting
    – elefanttrekking
    – bamboorafting
    – mountainbiking
    – tiger kingdom
    – templt i bjergene
    – klatring m.m…

Tjek deres hjemmeside – de svarer hurtigt på mail… ejeren Zid er tysker og super venlig og hjælpsom…. de kab arrangere ALT til super gode priser,,,,

Anonym Perry Dahl Christensen (send_flere_penge@hotmail.com)

Gibbon Experience pengene værd? Hell yeah…

Hvis du tager derud for at se en Gibbon – don’t bother. Det kommer du højst sandsynligt ikke til.

Hvis du tager derud for at få en anderledes oplevelse end du får ret mange andre steder, så skal du gøre det. Det lyder dyrt efter asiatiske forhold, men prøv at vurdér om oplevelsen er dyr efter danske forhold og prøv så samtidig at tænke på logistikken når du er derude. Hvordan har de fået sat alle de ziplines op, endsige båret dem gennem junglen? Hvordan har de fået bygget hytterne? Nyd så iøvrigt det fede i at “svæve” gennem jungletrætoppen på op imod 400(!) meter non stop zipline. Jeg vil godt love dig at du ikke finder lignende ret mange steder. Der hvor du finder det, koster det mindst lige så meget som i Laos.

Da jeg var der for 5 år siden var det ikke mindre end fantastisk. Jeg har hørt at de har udvidet det noget siden.

Derfor – min varmeste anbefaling til Gibbon experience. Bemærk endvidere at I også kan lave hill tribe treks i Laos som formentlig er billigere end tilsvarende i Chiang Mai, så kan I hente noget af det “tabte” hjem derfra.

Bare lige for at slå fast med syvtommer søm. Hvis I er til nogle lidt drengerøvsting, (Det lyder det til at I er, når du nævner rafting.) så er der ingen vej udenom Gibbon Experience, hvis du altså spørger mig!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account