This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LisbethFriis
    Anonym skeletor

Jeg ved godt hvor der er malaria og hvordan vejeret er, jeg leder bare efter andre der har erfaring med hvilke trøjer og bukser der er mest behagelige til trekking og samtidig har en lille pakke volume.

Faktisk har jeg aldrig ejet en fleece trøje, så det er svært for mig at vurdere om det kunne være en mulighed, desuden har jeg aldrig været i nord Thailand….

Anonym skeletor

Hej folkens.

Min kæreste og jeg skal 3uger til Thailand i november og vil gerne mod nord og trekke lidt.

Vores problem ligger i hvad vi skal tage med af tøj? I nord kan det være en smule koldt i november og vi tænkte på om en fleecetrøje kunne være det rigtige til trekkingturen?

Vi skal ikke trekke mere end en uges tid, så det skal helst være så let som muligt, da vi ikke rigtig gider slæbe en skidragt med os rundt, men samtidig skal det også være tykt nok til at give beskyttelse mod de forpulede myg (tager ikke malaria medicin).

Forslag til beklædning? Og er det nemmest bare at købe det i Bankok eller Chiang mai?

Anonym jacob

angående myg køb den lokale mygge spray som hedder off. den er sindsyg god, har endnu ikke fået et myggestik mens jeg har haft den på, og kører nu på 5 måned i thailand. dog ikke nord thailand endnu

Anonym Anonym

Husk imprægneret myggenet. Og I kan tage b-vitaminer, myggene kan ikke lide lugten af det, kombineret med myggestift hjælper det. der er også stiksikre lagenposer bla i eventyrsport.
    Jeg skal selv til thailand i november, kan være vi ses 🙂
    Lotte

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account