This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Juliesch

Hej,
    Jeg regner med at tage til trinidad & tobago i midten af august til slutningen af august. Jeg har lige læst, at det er regntid på det tidspunkt – er der nogen, der har erfaringer med, hvor voldsomt det regner mv.?
    Derudover skal jeg til at finde hotel, og vil gerne høre, om der er nogen, der har gode erfaringer med nogle bestemte hoteller?

På forhånd mange tak for hjælpen!!

Anonym liiva

Hej.
    Det bedste hotel jeg fandt der var på sydsiden. (Tobago). Vi sejlede der til, og på den side var der ikke nær så overrendt af turister. Det var et lille bitte “hotel”, hos en gammel dame Ms. Bird. Det var ikke luksus, men vi havde eget køkken, egen kæmpe terrese med træpper lige ned til stranden.
    Det er rigtig nemt at finde et lille hostel, og være der i nogle dage og så selv lede efter hotel, når mn er der nede. Det er billiger, og man ender med at finde det FEDE hotel for billige penge.
    Med hensyn til vejret, så var jeg der nede i dec-jan, og der var vejret skønt.
    Tobago er fantastisk.. rigtig god tur.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account