This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg er overhovedet ikke blevet mere bange for at tage nogle steder hen – det er noget pjat, for der kan ske noget alle steder i verden og det hjælper ikke at holde sig væk og blive i lille Danmark, for der kunne såmænd også ske noget her….

Anonym Anonym

Det har helt klart heller ikke ændret på mit syn omkring det at rejse. Jeg er stadig lige rejsegal og man kan jo ikke sikre sig mod naturkatastrofer.
    Et land er det jordskælv, et andet vulkanudbrud og et tredje er der tsunami. Sagt med andre ord uanset hvor man rejser til, vil der være farer.

Anonym redfly

Spørgeskema om tsunamier!

Vi er tre elever fra Malling Skole, og har projektuge om tsunamiere. Vi har et spørgsmål til alle, der skal på charterferie eller har en mening om det. Vi vil blive glade, hvis i vil svare på vores spørgsmål.

1: Er du blevet mere bange for at tage på charterferie
    efter tsunamien i asien d. 26.12.04?

Tak fordi i ville hjælp os J

Med venlig Hilsen:
    Søren, Kenneth og Anders.

Malling Skole 8.X

Anonym dako

Svaret er nej, det er jeg ikke! Naturkatastrofer af en ene eller anden art kommer med jævne mellemrum og som quest siger, er det ikke noget, man kan gardere sig imod.. Så tsunamien i Det Indiske Ocean har ikke rykket ved min rejselyst…

Anonym DufY

Me2 Quest og Dako
    ingen ændring af min rejselyst den har det
    som den altid har haft det 😛 kan i ha det godt med jeres opgave……

Anonym Sofie

Neeerj det er jeg sQu ikk …
    Det kan ske alle steder selv i Danmark .. Syntes det er noget pjat at nogle folk bliver bange over det .. De burde søge hjælp et eller andet sted henne …
    Alle dem der var der nede da det skete har selvfølgelig en grund men det er der andre der ikk har

Anonym Anonym

Ja jeg er skide bange

Anonym Anonym

Jeg er meget bange for at tage derned, da jeg har mistet hele min familie

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account