This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Christian2100

Jeg er en gut der meget gerne vil høre om nogle kan hjælpe mig med et problem.
    Jeg vil rigtig gerne køre en tuk tuk fra syd Indien, og op til Nepal(katmandu) Og ville høre om nogle viste om man har mulihed for at leje eller købe en tuk tuk, købe kunne jeg godt se flere problemer i(tilladelser, økonomien, salg, og bare parpir arbejdet i det) men har søgt som en gal på nettet og kan ik rigtig finde noget om det, så hvis nogen ved noget eller har erfaring med det høre jeg meget gerne fra dig.
    på forhånd tak.
    /Christian

Anonym Kira Jeppesen

Hej Christian
    Ved desværre ikke rigtig noget om tuk tuks, men det lyder som en fantastisk ide! Sig endelig til hvis du beslutter dig for at tage afsted her i foråret. Jeg skal selv til Indien og ville da gerne høre hvad det ender med!
    Held og lykke med det.
    Kira

Anonym Rehne

Hej Christian!
    Jeg har kørt tuk tuk gennem Laos, det var ingen problem. Jeg betalte bare chaufføren ekstra, og sagde at det var mig, som skulle køre. No problemo

Mvh.
    Rehne
    rehnebp@hotmail.com

Anonym Anne

hej christian!

jeg og en ven har praecis samme plan den naeste maanede, og er meget interesseret i at hoere om din tur.
    hvordan gik det??

skriv evt paa anne.bendixen @ hotmail.com

hilsen Anne

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account