This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tine

Hvor lang tid skal I rejse?

Det kunne være en god ide at bestille en billig billet til og fra Indien med Air Asia, de har løbende nye tilbud.

Cambodia og Laos er også dejlige lande når I nu er på disse kanter 🙂

Hvis I finder rigtig billige flybilletter til Inden, så gør det jo heller ikke noget, hvis I vælger ikke at hoppe med flyet, i tilfælde af at I ombestemmer jer eller vil have længere tid i fx Vietnam.

Det er rigtig billigt og let at rejse i sydøstasien (tror også at det gælder Indien, har ikke været der, men det er billigt). Jeg synes at det var fedest at rejse som det kommer, for så møder man nogen som skal noget fedt og så får man måske nogle andre oplevelser. Det kan dog være en god ide at vide lidt om landene og hvad der er at se, men det er ikke en nødvendighed, for det finder man hurtigt ud af når man møder andre backpackere 🙂

Anonym Louise

Når man er ude at backpacke er det fedeste som Tine ligeledes skriver, at købe en flybillet tur/retur og så bare tage den derefter. Det er jo bl.a. netop denne frihed til at gøre hvad man vil, når man vil, som er det fede ved at rejse med rygsækken på. Hvis man finder et sted som er super lækkert, kan man vælge at blive der længere og hvis det viser ikke at være så fedt, kan man jo bare pakke sine ting og rejse videre. Og når man backpacker rundt møder man også andre rejsende som måske fortæller om fede oplevelser som man ikke selv havde tænkt på og så har man mulighed for at ændre i sine planer…..

Lonelyplanet har nogle super gode bøger, hvor man kan læse om de forskellige steder og de har også forslag til både rejseruter og must sees.

God rejse 🙂

Anonym simon1508

Hej Alle..!
    Jeg har netop bestilt flybilletter til Bangkok d 26. Januar sammen med en ven. Vi vil gerne backpacke i det sydøstlige Asien, og samtidig leve som europæiske konger i et billigt kontinent. De planlagte lande er Thailand, Vietnam og Indien.
    Er der nogle der har anbefalinger, evt. trekkingture etc? Jeg har bl.a. hørt om easyriders i Vietnam – nogle anbefalinger?

– Ligeledes. Vi har blot bestilt vores flybillet, og vil herefter gerne tage den, som det kommer. Har folk haft erfaring med at rejse på denne måde fremfor en planlagt tur – og hvis ja – hvordan var dette så?

Håber jeg får et svar:-)

Mvh. Simon 🙂

Anonym Ehm91

Reasy Rider tur i Vietnam kan helt klart anbefales! Derudover kan jeg også anbefale en tur ned til Mekong Deltaet hvor man sejler rundt og bor hos lokale familier.
    Sa Pa i nord skulle også være et af de smukkeste steder i Asien – jeg har desværre ikke været der selv, men jeg skal dertil om et par måneder.
    Glæd jer (:

Jeg opholder mig selv i Nha Trang fra d. 16 januar og ca. 1-1,5 måned frem, så hvis I kommer forbi i det tidsrum, må I endelig skrive (: Det er altid hyggeligt at møde andre danskere.

Anonym simon1508

Tak for alle svarene..! Er der nogen der ved, om det er nødvendigt at skulle give en eksakt ankomstdato, hvis man f.eks. søger om visum til Vietnam og Indien?

Mvh. Simon

Anonym Ehm91

Det ved jeg ikke, men jeg kan fortælle dig, at de er lynhurtige til at svare på visumspørgsmål på den vietnamesiske ambassade i København. http://www.mofa.gov.vn/vnemb.dm/nr070626160726/
    Bare send en mail, så får du svar senest dagen efter. (:

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account