Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3538935
     none

      Jeg er helt vild efter en tur til Atacama i Chile for at se vulkaner, ørken, månelandskaber m.m. Jeg vil også gerne til Santiago og et smut til Tierra del Fuego – gerne også Torres del Paines.

      Et must er Salar de Uyuni i Bolivia og gerne Sol-porten ved Tiahuanaco.

      Slutter gerne af med turen fra Titicaca til Machu Picchu i Peru.

      Jeg har ikke langt mig fast på ruten eller perioden, men kunne godt tænke mig at tage afsted februar-marts 2012, mens der er stadig er nogenlunde vejr dernede og inden det bliver koldt helt i syd. Er åben for forslag. Jeg foretrækker at rejse med en/flere ledsagere af hensyn til sikkerhed. Alder helst 30-35+ og gerne m, fordi det bliver smartere/nemmere med bestilling af fly og booking af overnatning. Backpacker-basis.

      Har taget spansk-kursus og følger op på det i efteråret.

      #3538942
       ensian

        Hej ……..
        Jeg var på Tierra del Fuego og i Torres del Paines i februar mdr. vejret var perfekt, lidt køligt om formidagen men om eftermiddagen var det til korte bukser. et er nogle fantastiske smukke områder. Chile er et meget sikkert land at rejse i. Jeg rejste alene rundt. Boede i Santiago i marts og det var bare varmt. Selv om det er varmt i Chile er klimaet ikke fugtugt. Chile er også dejlig fri for myg og andre kryp 🙂 Jeg nåede ikke nord for Santiago selv om jeg var i Chile i 2 mdr. mvh Rita

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account