This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym aleksandra Beck

Hej Backpackers,

Vi er to piger, der planlægger en 3 måneders rejse til hhv. Laos, Vietnam, Cambodia og Indonesien. Vi flyver til Bangkok, og regner med at tage derfra til Laos.
    Vi er meget i tvivl om, hvad der er værd at se, og hvor længe vi skal opholde os i hvert land, afhængigt af hvad man kan lave og opleve.

Så vi vil meget gerne høre om gode tips, must sees, og anbefalinger til sjove oplevelser, adventure og lign. 🙂

På forhånd tak,

Alex og Tine

Anonym vietnam-rejser.dk

Hej Piger

Jeg håber i får en rigtig god tur. Jeg er virkelig misundelig på Indonesien, der har jeg ikke selv været endnu. Dog har jeg rejst i Laos, Cambodia og Vietnam. Jeg bor og arbejder nu i Vietnam.

Steder jeg besøgte i 2007, da jeg rejste første gang:
    Thailand, Bangkok, Sea safari ved Ko Chang 3-4 dage. Cambodia, Siem Reap, Phnom Penh, Kampot, Kep, Shianoukvill. Vietnam, Ho Chi Minh City, Nha Trang, Hoi An, Hanoi (Halong Bay + Sapa). Laos, Luang Prabang, Vientiane, Vang Vieng, Luang Nam Tha, Nong Kiaw. Chang Mai, Bangkok, Krabi, Ko Tao, Phuket, Phi Phi.

Som sagt bor jeg nu i Vietnam, og har derfor set en del steder i Vietnam siden 2007.

I Vietnam kan jeg varmt anbefale Sapa, Halong Bay, Hoi An, og Nha Trang hvis du er til strand og natteliv. Fra Ho Chi Minh City kan i besøge Cu Chi tunnelerne, Mekong Deltaet.

Hvilken rejserute har i lagt?

Har i spørgsmål, så stil dem endelig, så skal jeg svare så godt jeg kan.

Rigtig god tur.

Venligst Kenneth

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account