This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mathias

Jeg er lige kommet hjem fra min 3. tur til Berlin, og synes stadig ikke jeg har udtømt byen på nogen måde. I forhold til hvordan jeg godt kan lide at rejse, vil jeg sige at 4 byer er for meget til 10 dage. Jeg ville nok tage 2, aller højest 3 byer. I skal jo også påregne transport tid

Anonym Michelle

Hej 🙂

Jeg var i juni på interrail igennem østeuropa, var selv bla. i Prag og Krakow.

Begge steder er der altså utrolig meget og se og opleve, både i byen og uden for byen. 🙂

Så jeg vil også sige max 3 steder hvis i ikke vil fare rundt konstant 🙂

Vi var på en Pub Crawl i Prag, man mødtes under det store ur inde på den store plads, det var ret sjovt 🙂 Sørg for at bo inde midt i det hele, så kan man nemt gå rundt til de forskellige ting.

Mvh Michelle

God tur:)

Anonym Den androgyne

Hejsa

Vi er 4 stykker, der har planlagt en tur til Østeuropa. Fælles for os alle er, at det er første gang, vi rejser på backpacking. Dvs. at vi er ganske uerfarne. Vi har planlagt 10 dage i påsken, hvor vores plan er at besøge Berlin, Prag, Krakow og Bratislava. Er dette fuldstændig umuligt at nå, hvis man gerne vil nå at opleve byernes kultur- og byliv?

Anonym Den androgyne

Mange tak for jeres meget brugbare indlæg, som bestemt er taget til overvejelse 🙂

Jeg har et spørgsmål mere: virker ens interrailkort også i metroen i Berlin?

Hilsen mig

Anonym Frederik B

Hej.
    Vi er i øjeblikket på en større østeuropatur, og har allerede besøgt flere af de byer, som i snakker om. I kan læse om vores tur her http://roadtripeuropa.wordpress.com/ Skriv endelig også i kommentar feltet med spørgsmål, så skal vi nok svare 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account