This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mememolly

Hej alle 🙂

Min kæreste og jeg planlægger en to-ugers tur til Skotland og London i slutningen af Juli/starten af August.

Der er inden af os, der har prøvet backpacking før. Vi planlægger at flyve til Glasgow og vandre/campere i Loch Lomond området i 5-6 dage. Derefter tage til Edinburgh med bus/tog og bruge 2-3 dage der. Herefter tænker vi at tage med toget til London og være der i 3-4 dage. Hefter flyver vi fra London til DK.

– Vi tænker, at vi bor på hostels i Edinburgh og London – er der andre overnatnings muligheder i byerne, der også er billige?

– Hvor stort et budget vil være passende til sådan en tur (eksklusiv flybilletter)??

– På hostels, når man deler værelse med en del andre, hvad gør man så med sin taske i løbet af dagen? Slæber I den med rundt til alle seværdigheder osv. i løbet af dagen – eller hvad gør man?

Tak 🙂

Den Rejselystne

Hej!

Jeg vil ikke svare uddybende nu og her, men kig forbi min artikel “5 uger i Storbritannien og Irland” og i finder muligvis nogle af svarene paa jeres spoergsmaal!

Ellers skal i vaere velkomne til efterfoelgende at kontakte mig igen.

Med venlig hilsen
    Rasmus

Anonym crusader

Scotland har en kæde af hostels der hedder macbackpackers.com. Jeg har boet på dem flere gange og kan varmt anbefale dem. Det kan dog være nødvendigt at booke på forhånd.

Anonym mememolly

^Mange tak for linket. Det vil jeg kigge nærmere på 🙂

Andre inputs er meget velkomne, jeg er som sagt grøn i det her endnu.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account