This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym qvist

hej
    Er der nogen som kan hjælpe mig med nogle links til sider som arrangere færdige ture i nordthailand?

Det skal bemærkes, at de IKKE skal være behjælpelige med flyrejsen til og fra Thailand. Det er klaret.
    Jeg ønsker bare en færdig tur midt i den periode jeg er afsted.

Håber nogen kan hjælpe

Morten

smid evt en mail på qvist-hansen@forum.dk

Anonym Anonym

En tur er jo så meget. Hvad er det du gerne vil på denne tur?
    Er det jungle trekking, rundt i små landsbyer eller noget helt andet?
    Der er massere at mindre tour selskaber der kan arrengere næsten hvad som helst efter dine ønsker men det er noget der bliver gjort dernede og ikke over netter før man kommer frem

Anonym qvist

Det er en tur ud i jungler, ud og møde de lokale, ride på elefanter, opleve river kwai blandt andet.

Men det kan først arrangeres når man er dernede???

comeawaywithme

Jeg kan i hvert fald ingen ide se i at bestille sådan nogle små ture hjemme fra. Det er helt sikkert billigere at gøre det dernede og så vil der være mange udbydere at vælge imellem og du kan se de forskellige muligheder og samtidig tilrettelægge efter vejret. Der er turudbydere alle steder i de lidt mere turistede byer.

Anonym Camilla

Hej!
    Jeg er faktisk lige ankommet til Chiang Mai i dag og bor i et rigtig fint guesthouse ved navn Julie. Her er ret mange andre unge backpackere, og stedet her arrangerer forskellige trekkingture rundt i nordthailand. Deres hjemmeside er julieguesthouse.com. Overvejer selv at tage afsted paa en af deres 2- eller 3-dages tur inden for de naeste par dage. De har bl.a. ture med baade trekking, elefantridning og white water rafting. Du kan jo kigge paa siden, hvis du har lyst. Ellers er her overalt i byen utrolig mange steder, der arrangerer ture!! Tror det er meget billigere at booke det her og ikke hjemmefra.. Men du kan jo kigge paa det.. 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account