This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym stepher

Hejsa. Jeg rejser til Thailand i august og da jeg skal afsted alen, overvejer jeg at benytte mig af nogle af alle de ture som jysk tilbyder.
    Er der nogen, der har erfaringer med dem? Jeg tænker både på endagsturene og flere dages…
    Nogen I vil anbefale?

Anonym Pete

Hejsa.
    Jeg kender ikke så meget til Thailand, har kun rejst fra Bangkok, hvor jeg havde en tur ud fra i sommeren ´06 gennem Cambodia og Vietnam.
    I cambodia/Vietnam var der masser af lokale turselskaber, og jeg kan ikke forestille mig andet end at det er det samme i Thailand.
    Jysk bruger sikkert også de lokale selskaber. Jeg ville vente til jeg var derude. Der er også altid lidt sjovere ikke at have planlagt noget, og bare tage det som det kommer. Tit hører man først om de bedste ture når man er i det give område, det er langt fra alt der er med i lonely planet.. Hvor længe skal du afsted?

Anonym Stepher

Jeg skal kun være der i 13 dage, så det er begrænset hvad jeg kan nå, vil også gerne væk fra Bangkok et par dage og ligge på stranden…
    Er bare bange for at blive snydt, for man hører så meget om turister, der bliver lovet en tur og så ender de et helt andet sted.

Anonym Asien08

Men er det overhovedet muligt at købe ture med Jysk rejsebureau, hvis man ikke har købt flybilletten hos dem?
    Jeg rejser til Delhi til sommer og ville meget gerne benytte deres ture, da jeg kun har hørt gode ting, men herhjemme siger de, at det ikke er muligt at købe ture med mindre man også flyver igennem dem.
    Er der nogen, som har prøvet at være med på deres ture og som først har købt dem dernede?

Anonym Rasmus

Jeg har købt en del ture med jysk både i Kina, Vietnam og Thailand uden at have købt billetter gennem dem.. Intet problem.. Du kan evt bo på deres hoteller (findes også i Dehli) og så burde der ihvertfald ikke være noget problem..
    Til Stepher vil jeg anbefale Sea Safari.. Der kommer man væk fra de turistede strande og har en fed tur på jysk´s egen båd.. Turen er en smule dyr, men til gengæld kan denne tur ikke købes andre steder i Thailand= meget få turister!

Anonym stepher

Hej Rasmus… Ja sea safari, lyder virkelig godt, men ud fra Jysk’s hjemmeside ser det ikke ud til at turen bliver udbudt i aug, desværre…
    Asien08: Jeg har også hørt at man kun kan komme på deres ture, hvis man bestiller fly gennem dem (det er den officielle regel i kbh) Men jeg har også hørt, at hvis der er plads på den pågældende tur, kan man komme med, hvis man kontakter dem på distinationen…
    Man har nok fortrinsret, hvis man er Jysk kunde…

Anonym Asien08

Til Stepher og Rasmus.
    Tak for jeres svar. Jeg vil prøve at kontakte Jysk dernede og så håbe på det bedste. 🙂

Anonym Sara

Vi er også blevet ret varme på deres Sea Safari, men flyver ikke med dem, så vi håber der er plads, når vi kommer derned til januar :o)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account