This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tanjapj

Kære alle backpackere,
    Min kæreste og jeg er igang med at planlægge en tur til afrika til næste sommer. Vi vil meget gerne til Tanzania hvor vi gerne vil bestige Mt. Kilimanjaro, på safari & slappe af i Zanzibar. Er der nogen af jer der har gode erfaringer med dette? Her tænker jeg især på budget etc. Indtil videre har vi til sammen sparet 40.000 kroner op. Vi er dog lidt i tvivl om det vil række; det ser ud til at bjergbestigningen og Safarien er ret dyr.

Er der nogen der har erfaringer med landet og kan anbefale nogle gode rejsebureauer hvor vi kan booke de forskellige aktiviteter?

De bedste hilsener
    /Tanja Jeppesen

tanjajeppesen@gmail.com

Anonym Anonym

Start med og anskaf jer Bradt Guide eller LP til Tanzania. Hvis I vil gøre det billigt, så skal I ordne det selv ellers koster det kassen med et bureau. Men Tanzania er stadig dyrt

Anonym Tanjapj

altså som i dyrt at leve i ? Er det dyrt med kost og logi i Tanzania? LP skal vi have anskaffet os den er obligatorisk når man rejser 🙂

Anonym Anonym

Til afrikanske lande foretrækker jeg Bradt guide, men det er smag og behag.
    Jeg kender ikke så meget til Tanzania, men har rejst i Kenya, Uganda, Rwanda og DRC og har hørt fra mange at Tanzania generelt er dyrere end disse lande også med kost og logi, men det er især arrangerede ture, der koster mere i Tanzania
    Har set træklatrende løver i Uganda, hvilket vist også kan lade sig gøre Lake manyara. Det kan klart anbefales

Anonym Mia

Hej Tanja

Prøv også at tjekke ACCESS. De laver noget i den stil, som du ser ud til at søge…

Kh, Mia

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account