This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jacob

kan da give et lille råd, jeg var i goa i 2010 i en uges tid for at feste og hygge lidt med vennerne.
    hvis i skal feste så tag ud til strandfesterne, de er meget federe, end diskotekerne ved stranden.
    husk de starter tidligt ca. kl 19 og slutter senest kl 2, da det er blevet indført ved lov..
    oplevede politi der kom og hakkede strømkablet fra generatoren over fordi musikken ikke var slukket kl 2.30
    ting virker sindsygt billige i indien, men husk at prutte alligevel, da priserne ellers vil tage den samme himmelflugt den har gjort i thailand de sidste 5-7 år

ha en fed tur

Anonym Troubadouren

Turen går til Goa i begyndelsen af det nye år (det nordlige Goa vil jeg tro). Jeg kan næsten regne ud, at strandene giver sig selv, men hvad vil folk ellers anbefale, at man skal se? Tip på den superfede, skæve oplevelse er meget velkomne.

P.S. Misforstå nu ikke det med “skæv” 🙂

Anonym travelbuddy

Hvis man vil have den lidt anderledes og skæve oplevelse kan det betale sig at finde vej til en af de mange hill stations og tilbringe en dag der. Der kommer man tæt på den lokale kultur og kan opleve mange “mærkelige” ting. Dog er det ofte lidt af et hassle, men der hvor det er sværest at komme hen er det mest autentisk 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account