This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nick jimenez ruiz

Hej allesammen

Jeg skal på en jordomrejse med start den 18 februar og selvfølgelig skal jeg forbi thailand :O) Men jeg ligger vandret hele januar måned pga eksamener, og derfor får jeg ikke meget tid til research så jeg ville høre om der er nogle der har nogle rejsetips til mig, fx, steder at se og bo(helst billigt) Jeg elsker fest, strande og dykning. Jeg er ikke til lange trekkingture i bjergene, så vil nok rejse sydpå med det samme, men håber at høre fra jer

Mvh

Nick

Anonym Anonym

Hvis du vil til lidt turistet område med en masse “Farlangs” (hvide) skal du tage til Koh Samui, her er også fest og farver, fra Koh Samui kan du tage til Koh Phangan hvor der er Full Moon party samt tage til Koh Tao som er dykker spot nr. 1 i Thailand. Koh Samui lufthavn er den flotteste jeg nogensinde har set….

Anonym Nick

Hey tusinde tak for dine gode råd :O) dem vil jeg helt sikkert benytte mig af
    Jeg glæder mig fandme til at komme afsted :O)

Anonym Anonym

Hejsa,

Jeg ved ikke om du er interesseret i at se flere steder eller om det bare er ren afslapning på ét sted?

Anyways skulle disse steder være et besøg værd hvis man bare er til sol, strand og fest:

Krabi – Ao Nang [Hawaii-agtig]

Koh Phi Phi [Skal bare ses]

Koh Tao [Dykning]

Koh Samui [smukt sted for afslapning]

Phuket [Turiststed]

Koh Pah Nagn [Full Moon Party!!]

Har dog ikke selv været nogen af stederne, men det kommer jeg om 6 måneder… Så må du lige melde tilbage hvis du skulle have været der i mellemtiden 😉

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account