This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej Tine

Det er praktisk umuligt at tyverisikre en rygsæk, da den nemt vil kunne skæres op, såfremt den måtte være låst !!

Når jeg ikke lige går med rygsækken (og holder øje med den) – plejer jeg at bruge en overtrækspose/flypose, som jeg snører op samt ruller “gaffatape” omkring lukningen. Du kan her evt. skrive dine intialer el. lign. så du i det mindste kan se om nogen har pillet ved dine sager !! – en meget god ting i eksempelvis Thailand vedr. problemer med smugling af narkotika, hvor du kan komme i store problemer hvis nogle har været så uheldige at komme til at putte noget narkotika i din bagage !!

Du kan købe Gaffa-tape i mange forskellige farver i eksempelvis Silvan, så the bandidos ikke umiddelbart har mulighed for at erstatte det efter “pilleri” !!

Go´tur

Mvh.
    Peter

Anonym tinegrann

Hej!

Jeg skal til Indien i ½ år og mangler en rygsæk som kan låses. Jeg har en Tight xxl, og den kan jo sættes en hængelås på da det kun er en enkelt lynlås, men jeg behøver en større rygsæk, og har ikke kunnet finde nogen som er mulige at låse. Hvad gør man? Kan det overhovedet fås, eller kan man alternativt købe en flypose eller noget som kan låses?

Tine

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account