This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej.

Har tænkt på at tage en tur til asien måske i januar 09.

Jeg rejser alene, da jeg ikke kender så mange mennesker.
    Men man kan nok altid finde en her på siden som måske også tænker på at rejse til asien, så kan man rejse sammen.

Er der nogen som har været i asien, og ved hvor mange penge man ca. bruger der ?

Har tænkt på følgende lande:

Thailand, Cambodia, Vietnam, Laos, Malaysia og Indonesia.

Men jeg er med på hvad som helst.

Jeg ved hvad lonely planet siger om hvad man kan komme til at bruge, men vil lige få det at vide fra nogle som har været der.

Tager i på oplevelse ture fra Intrepidtravel eller rejser i alene ?

Tænkte på at være der i 1-2 måneder.

Pris pr. dag og måned.

Mange tak

Olaf

Anonym Line

Tror vi brugte 7000 på en måned i Vietnam, og vi sparede absolut ikke på noget.
    I Hanoi boede vi på jysk rejsebureaus hostel og gennem dem bestilte vi to ture med guide. En til Babe Nationalpark i Nord og en til Halong Bay. Vietnam er super let at rejse rundt i, men jeg synes de guidede ture er gode hvis man vil langt op i bjergene osv.

Anonym Rasmus

I Vietnam, laos og Cambodja regn med ca 150 pr dag
    Indonesien afhænger af hvor.. Sumatra nok det samme (150)
    200 kr er rigeligt i Thailand og Malaysia.. Men afhænger selvfølgelig af hvor lang tid osv.. 1-2 måneder som du skriver giver dig kun nok tid til et par af landene.. ville vælge Vietnam og Thailand, da det er nemt at rejse rundt og hurtigt at komme rundt..

Anonym rejseglad2

jeg var i malaysia i knap fire uger og brugte 5500kr i alt
    det var med rygsæk og overnatning i sovesale men med en del flyture(9 i alt) da det er den nemmeste måde at komme rundt på(boreneo) .. thailand vil nok være nogenlunde det samme og de andre lande noget billigere har jeg hørt.. vil helt klart anbefale malaysia.. thailand er også ok men ikke lige så godt synter jeg da det er noget mere turistet.. de andre steder har jeg ikke været men satser faktist på at skulle der til i vinter.. håber jer:-)
    held og lykke

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account